Säljes: Flightdeck PRISSÄNKT! Nu: från 3000kr

(1/2) > >>

butthead:
De mesta viktiga funktioner finns med. MCP, COM, NAV, ADF, EFIS, flaps, spoilers, gear, light, squawk, transponder, gen, bleed, fuel pumps, hydraulics, anti-ice, apu, eng. start sw + levers, autobrake, stabilizer trim.

Transformator och SIOC program passande iFly737 medföljer.

Lysdioderna är inte så galet starka som bilden visar, det är mobilen som gjorde detta...
Mått: ca 36x24 cm.Prisförslag: 5000kr, då ingår en "komigång-garanti".

kapten_joel:
Häftig pryl!!Varför vill Du sälja? Tröttnat på SIM?

Det har varit en hel del försäljning här den senaste tiden.

Hade gärnat velat ha men tankarna för mig mer åt space-shuttle hållet än åt någon speciell flygplanstyp.

Lycka till fortsatt!

M.v.h.

//Joel

butthead:
Tack. Ja, kanske det... :-)  Efter som den är så kompakt så gick det inte att göra den så flygplansspecifik. På baksidan sitter sedan alla kretsar ytmonterade. Kortet är helt kompatiblelt med iocards med USB. Så den tar väldigt lite plats på skrivbordet, men har ändå alla viktiga funktioner.

Om det är någon annan som läser detta och är intresserad, så kan jag byta labels på switcharna åt dig. T.ex. så lade jag in "start levers" för motorerna under "lights", eftersom ifly bara har en switch för landing lights mot fyra som jag hade planerat för.

Nigge:
Aah, jag är sugen... men 5000 är lite väl dyrt för mig:( men kul grej!!:-p

butthead:
http://www.tradera.com/flightdeck-till-fsx-flygsimulator-auktion_120311_153312377

Navigation

Up one level

Next page