Viestiesi "moderointi"
jhol:
Ei nyt ihan täsmää otsikkoa, mutta sen verran lähelle etten jaksa uutta säiettä aloittaa.
Voinko itse "moderoida"? Haluaisin tehdä "kill" listoja, eli jonkinlaisen selvän merkin (esim. eri taustaväri) eräiden itse valitsemieni henkilöiden postauksista.
Vallan ilmeisistä syistä jätän yksityiskohdat kertomatta.
hynkel:
Ei nyt ihan täsmää otsikkoa, mutta sen verran lähelle etten jaksa uutta säiettä aloittaa.
Voinko itse "moderoida"? Haluaisin tehdä "kill" listoja, eli jonkinlaisen selvän merkin (esim. eri taustaväri) eräiden itse valitsemieni henkilöiden postauksista.
Vallan ilmeisistä syistä jätän yksityiskohdat kertomatta.
Esimerkiksi Firefoxiin ja Operaan on helppo koodata moinen ominaisuus (plug-in), joten voit niin tehdä. Ei muuta kun hanskat heilumaan.
mmniemi:
Ensiksi anteeksi että nostan vanhaa viestiäsi.
Mutta sinä sanot tuota mutta huomaatko itse ikinä tekeväsi sitä itse? Yhdessä FFA retki kuvissa rupesit jauhamaan ensin, että onko lupaa kuvata ja kun topiikin aloittaja sanoi saaneensa käteen pääsykortin aulasta ja kyseinen aulassa oleva henkilö mainitsi että kuvaaminen on ok, niin sinä vastasit että harmi ettei antanut järki käteen korttia. Ja aika pian tämän jälkeen sinä tai joku mode poisti koko ketjun ilman mitään ilmoitusta...
Siis että mitä? Kerroppas nyt taas vähän tarkemmin, kun rupeat tuollaisia juttuja heittelemään. Mikä on FFA retki, milloin ja mitä lupia ja mitä ihmettä ylipäätään?
sami:
Ja siis FFA(Finnair Flight Academy):ssä pääsi yksi herrra kokeilemaan A320 simulaattoria ja laittoi tänne kuvia siitä. Ja siellä sitten alkoi teidän sirkus siitä onko lupia kuvata jne.
Jos kyseessä on eräs käyttäjä N, niin mitään julkaisulupia ei kai ollut ja viestin lähettäjän itsensä kautta (hieman kiertotietä tosin) tuli minulle pyyntö poistaa kuvat/topic, kun eivät itse siihen pystyneet tms. Tästäkin lienee aikaa jo yli puoli vuotta.
Totuus on taas tarua ihmeellisempää.....
(ja ei kyllä meitä kiinnosta onko jollakin luvat kuvata jossain vai ei, se on ihan käyttäjän omalla vastuulla)
hynkel:
Noin yleisesti voisin mainita omina kokemuksinani Finnarin kuvauspolitiikasta (esim. ffa, technical services, engine services), että melkolailla vapaasti on saanut kyllä kuvata omaan käyttöön, mutta aina on kyllä muistuttu myös mainita, ettei näitä kuvia saa julkaista.
Navigation