Viestiesi "moderointi"

<< < (2/13) > >>

zuhis:

Mikko jos tarkoitat tuota dusseldorf-ketjua, niin mielestäni aika törkeästi kirjoitettu.  Vieläpä ensimmäinen kommentti!

Enpä edes nähnyt. Kuten täällä jotkut tietää, tällä eräällä herralla on kummallinen tarve aina minun alottamiin ketjuihin postailla milloin mitäkin. Kuten myös yv.n välityksellä, tosin ei minulle, mutta turhanpäiväistä solvaamista ja vittuilua.

OH-658:

............. Sananvapaus on sitä että jokainen voi perustaa itse foorumin jonne kirjoitella haluamiaan mielipiteitä. ...........

Tuo on hyvä idea .....  ... Siksi minulla onkin ollut  ihan oma foorumi jo vuodesta 2005.   Aurinkoista mieltä ja alkavaa kevättä kaikille tasapuolisesti. 

sami:

Joo täällä ei saa nykyään sanoa mitään muuta kuin positiivista

Ai viesti "bisnesmiehet on perseestä" on sinub mielestä asiallinen viesti jossa on jotain sisältöä?

No terve vaan, ja bannille takaisin kun ei kerran ymmärrä.

osmoj:

Ai viesti "bisnesmiehet on perseestä" on sinub mielestä asiallinen viesti jossa on jotain sisältöä?

No terve vaan, ja bannille takaisin kun ei kerran ymmärrä.

Minulle ei oikein ole selvinnyt, kenen tai minkä maineesta esimerkiksi ylläolevan lauselman tapauksessa modet ovat huolissaan. Tietenkään tällainen möläytys ei kaunista palstan kunniaa, mainetta ja arvovaltaa, jos sellaisia keskustelufoorumilla on. Se antaa kylläkin kuvan palstalla liikkuvista, sen osanottajista sekä heidän ajattelu- ja kirjallisista kyvyistään. Moni palstalainen varmaankin kaihtaa mahdollisuutta tulla tavatuksi tässä seurassa. Mutta kun tiedotuksen ja keskustelun pitää nykyään olla niiin demokraattista ja avointa kaikille, niin joukkoon mahtuu tällaisiakin.
Mielestäni tällaiset kolme-viisisanaiset huonoa käytöstä ja tyylittömyyttä osoittavat parahdukset eivät juurikaan vaikuta niiden tähdättyyn kohteeseen. Sen sijaan ne paljastavat esittäjästään erittäin paljon. Jos joku haluaa nolata itsensä julkisesti tällä tavalla, hänelle pitäisi toki suoda siihen mahdollisuus. Ilmeisesti modet yrittävätkin epätoivoisesti pitää pystyssä näiden yksilöiden julkisivua poistaessaan heidän viestejään. En tiedä. Monien palstallakäviöiden kannalta voisi olla parempi, jos olisi olemassa esimerkiksi erillinen "oksennuspalsta", missä kaikki pahoinvoivat voisivat käydä kaatamassa aivojensa sisällön, ja muiden ei tarvitsisi näitä "aforismeja" lukea.

OJ

AmiGo98:
Suomi24 on sellainen palsta, johon voi ihan nimettömästi(kin) laittaa nämä kommentit, jotka tekevät ketjun aloittajalle/kuvaajalle huonon mielen

Navigation

Up one level

Next page

Previous page