Ketjujen yhdistelyistä ja viestien poistamisista (oli: Valtio ehkä luopuu Finnairin enemmistöosuudesta)

<< < (8/8)

rickhard71:

Paras lentokonevalmistaja on mielipidekysymys, foorumilla tapahtuneet tosiasiat eivät ole mielipidekysymyksiä.

ps. Valmet

No, jokainen pitää huolta omasta totuudestaan ja omasta maineestaan sekä vakikäyttäjien ja myös muun seurakunnan osalta. Meitä on siis muitakin.

Judanssi:
Voi sissos... Melko kakaramaista "Mä postasin ton ekaks!" huutelua. Eikö pääasia ole, että uutinen on täällä ja siitä voidaan käydä keskustelua? Mikä pointti / lisäarvo on sillä, että "Mä olin eka"? Lisäksi modet täällä hyvin perustelivat, miksi tehtiin niinkuin tehtiin (pelkkä linkki vs. linkki + teksti).

Ei oo helppoa olla mode tällä foorumilla. Voimia teille - mielestäni teette hyvää työtä!

rickhard71:

Voi sissos... Melko kakaramaista "Mä postasin ton ekaks!" huutelua. Eikö pääasia ole, että uutinen on täällä ja siitä voidaan käydä keskustelua? Mikä pointti / lisäarvo on sillä, että "Mä olin eka"? Lisäksi modet täällä hyvin perustelivat, miksi tehtiin niinkuin tehtiin (pelkkä linkki vs. linkki + teksti).

Ei oo helppoa olla mode tällä foorumilla. Voimia teille - mielestäni teette hyvää työtä!

Mitä enemmän mielipiteitä, sitä parempi! Nettinäkyvyys on POP! 

MikkeR:

Nettinäkyvyys on POP! 

Tässäpä se [sulle] olennainen taitaapi olla..

dc10-30:
Sinun viestiäsi ei ole vissiin edes olemassa. Se viesti josta jauhat EI ole sinun kirjottamasi. Miten ajattelet että viesti jota ei ole olemassa voisi olla asetettu toisen nimelle.

Sinun viestisi jossa oli linkki on poistettu, eli ketju jonka aloitit vissiin poistettiin jottei ole kahta samanlaista ketjua samasta aiheesta.

Joten sinulle taitaa olla olennaista jokin aivan muu. Kuten huomio, ittensä korostaminen muihin nähden tms.

Loit ketjun ja laitoit aloitusviestiin yhden linkin, et muuta. Toinen henkilö luo ketjun samasta aiheesta, viestissä on linkki ja selvitys siitä mitä linkin takaa löytyy. Nyt meillä on kaksi eri ketjua toinen on ohjeiden mukaan tehty linkkeineen, selotuksineen. Toisessa ketjussa pelkkä linkki, ei muuta. Sinun ketjusi on jäänyt vaille huomiota kun taas hyvin aloitettuun ketjuun (se jota ET ole aloittanyt etkä kirjottanut etkä edes lähettänyt, vaan se on toisen henkilön aloittama eikä liity sinuun mitenkään) on tullut jo vastauksia. Nyt tilanne se että on kaksi eri ketjua samasta aiheesta.

Ja nyt seuraa kysymys: Kumman sinä valitsisit säilytettäväksi, näistä kahdesta ketjusta jotka ovat eri henkilöiden aloittamia?

Lue nuo korostetut kohdat erityisen hyvin moneen kertaan, ja kerro jos koet yhä tarvitsevasi yksinkertaistetumman version tästä samasta viestistä.

Navigation

Up one level

Previous page