Ketjujen yhdistelyistä ja viestien poistamisista (oli: Valtio ehkä luopuu Finnairin enemmistöosuudesta)
mmniemi:
Eipä kelpaa! Eipä ollut muuta minun viestiä sivustolla kuin tämä mikä nyt on laitettu toiselle nimelle! Siis aloitusviesti on minun kirjoittama ja lähettämä! Vaadin asian korjaamista.
No eikä ole. Sinun viestisi sisälsi pelkän linkin. Ilkan viestissä on sentään pieni sääntöjen vaatima kuvaus oheisen linkin takaa löytyvästä aiheesta. Sinun viesti on poistettu eikä asialle ei ole mitään tehtävissä. Piste...
rickhard71:
No eikä ole. Sinun viestisi sisälsi pelkän linkin. Ilkan viestissä on sentään pieni sääntöjen vaatima kuvaus oheisen linkin takaa löytyvästä aiheesta. Sinun viesti on poistettu eikä asialle ei ole mitään tehtävissä. Piste...
No Teillä on valta ja vastuu.
Terveisin Markku Vainio
mmniemi:
No Teillä on valta ja vastuu.
Huoh, kuinka yllättävää...
No, sen verran vielä tähän asiaan, että tämä viestiketjujen yhdistely ja sitä kautta tapahtuvat (tupla)viestien poistamiset jne. ovat jokapäiväisiä juttuja, joita tapahtuu parhaimmillaan useastikin päivässä. Jos kahdessa viestissä on sama asia, niin yleensä se on se myöhemmin lähetetty viesti, joka poistetaan. Niin tässäkin tapauksessa. Ei näistä kenenkään tarvitse itseensä ottaa. Näitä ei tehdä kenenkään kiusaksi, vaan luettavuuden/seurattavuuden helpottamiseksi...
rickhard71:
Huoh, kuinka yllättävää...
No, sen verran vielä tähän asiaan, että tämä viestiketjujen yhdistely ja sitä kautta tapahtuvat (tupla)viestien poistamiset jne. ovat jokapäiväisiä juttuja, joita tapahtuu parhaimmillaan useastikin päivässä. Jos kahdessa viestissä on sama asia, niin yleensä se on se myöhemmin lähetetty viesti, joka poistetaan. Niin tässäkin tapauksessa. Ei näistä kenenkään tarvitse itseensä ottaa. Näitä ei tehdä kenenkään kiusaksi, vaan luettavuuden/seurattavuuden helpottamiseksi...
Tarkistin noin viisi minuuttia tekemäni postauksen jälkeen oliko kukaan muu postannut aiheeseen ja tällöin viestini oli käynyt lukemassa n. 30 käyttäjää ja vastauksia oli 0 kappaletta!
Siis minun viestini oli ainoa viesti aiheesta sivustollanne!!
mmniemi:
Tarkistin noin viisi minuuttia tekemäni postauksen jälkeen oliko kukaan muu postannut aiheeseen ja tällöin viestini oli käynyt lukemassa n. 30 käyttäjää ja vastauksia oli 0 kappaletta!
Siis minun viestini oli ainoa viesti aiheesta sivustollanne!!
Kuten jo tuossa aiemmin sanoin, Ilkka oli viestinsä postannut toiseen ketjuun. Ja hän oli tehnyt sen ennen, kuin sinä postasit omasi. Sitten Ilkan viesti (ja pari vastausta siihen) irroitettiin toisesta ketjusta ja yhdistettiin sinun aloittamasi ketjun kanssa. Siinä vaiheessa Ilkan viestistä tuli tämän uuden yhdistetyn ensimmäinen viesti, koska se oli lähetetty aiemmin, kuin sinun viestisi. Ymmärrätkö?
Navigation