Emirates Aviation College
kille:
Moi! Kiitos vastauksestasi! Sinällään tuo budjetti ei ole ongelma, jos tuolle maksukoukutuspuolelle lähdetään, mieluiten hoidetaan homma sitten parhaan kautta, jos se tosiaan yhtään auttaa. Mistä tuo "hyvämaineisuus" johtaa juurensa? Olen ymmärtänyt että seuraavan 5-10 vuoden sisään työllisyystilanne kuitenkin tulee räjähtämään käsiin? Tässä ei kuitenkaan ole tarkotus hätäillä, koska ikää ei mittarissa viellä ole todellakaan liikaa, eli tosiaan mitään hätiköimistä ei tarvitse tehdä!
Eipä kestä! Hyvämaineisuus on vain oma arvioni perustuen ainoastaan saman konsernin lentoyhtiön maineeseen. En tunne koulua sen tarkemmin.
On hyvä ettet hätiköi. Työllisyystilanteen arvailu sekä lyhyellä että pitkällä aikavälillä on osoittautunut tällä alalla aika hankalaksi, joten se kannattaa minun mielestäni jättää omaan arvoonsa päätöksiä tehdessä. Varasuunnitelma kannattaa ehdottomasti olla ja koulutukseen sijoitettu rahasumma on syytä kyetä "häviämään" mikäli työllistyminen ei tapahdukaan toivotusti.
AD:
EAC on suunnattu pääsääntöisesti UAE kansalaisille jne. Hintaan sisältyy mm kolmet edestakaiset liput Dubain ja Portugalin välillä että viisumit. Suomalaisella tätä viisumiongelmaa ei ole. Tärkeimpänä hintaan kuuluu täysihoito joka Suomen hintatasolla ja itse maksettuna nostaa koulutuksen kokokaiskustannukset samalle tasolle ellei sitten korkeammalle.
JAQ:
EAC on suunnattu pääsääntöisesti UAE kansalaisille jne. Hintaan sisältyy mm kolmet edestakaiset liput Dubain ja Portugalin välillä että viisumit. Suomalaisella tätä viisumiongelmaa ei ole. Tärkeimpänä hintaan kuuluu täysihoito joka Suomen hintatasolla ja itse maksettuna nostaa koulutuksen kokokaiskustannukset samalle tasolle ellei sitten korkeammalle.
Kiitos Janne, että viitsit vastata noille nuorille uravalinnan ohjeita. Kun resuat maailmalla, on sulla paaljon tietoa noista eri tyrkyttimistä.
Suomessa on vaan tapana mainostaa isoilla värikuvilla "kuva lentokapteenista keulalla" ja saada niiden avulla rahat pois innokkailta ehdokkailta. Tulevasta työpaikasta eivät anna mitään varmuutta.
jr:
... ja saada niiden avulla rahat pois innokkailta ehdokkailta. Tulevasta työpaikasta eivät anna mitään varmuutta.
Jaska, tassa yksi iso syy miksi eksyin kouluusi. Tavoitteena (oli) suorittaa koulutus pala kerrallaan, PPL:sta alkaen ilman pankkien apua. Harha-askel vei kuitenkin tutkaruudun "vaaralle" puolelle
JAQ:
Jaska, tassa yksi iso syy miksi eksyin kouluusi. Tavoitteena (oli) suorittaa koulutus pala kerrallaan, PPL:sta alkaen ilman pankkien apua. Harha-askel vei kuitenkin tutkaruudun "vaaralle" puolelle
Kuules kaima, olet nyt kuvaruudun OIKEALLA puolella, kuten Jounikin sanoo "Jumalasta seuraava, jota lentokapteenitkin tottelevat"
Olet Eurocontrollin controlloija siellä ei ole pahemmin ollut suomalaisista tunkua.
Navigation