Miten EFHK rullaustie Z:n varteen? (Re: Sekalaisia kuvia EFHK:lta)

<< < (11/12) > >>

erese:

Niinpä tietysti  Mitä se nyt haittaa ketään tai lentoja varsinkaan jos muutama kuvaaja on siellä, voi hyvänen aika...

Ja ei se tämän ketjun takia ole kielletty, se on varmaan kielletty ollutkin...mutta eikös kuvaaminen ja spottailu ole ASIAA, eikä asiatonta oleskelua...

Kolikollakin on kaksi puolta 

lliuhto:
Paikallakäymätöntä kiinnostaa yhä se millainen tuo paikka on. Jos pitää ylittää (tai läpäistä) aitoja, on asia toki harvinaisen selvä. Mutta jos paikalle pääsee "rämpimällä metsän läpi", niin pitäisikö jostain tietää että siellä ei saa olla?

Mietin vaan, kun jokusen kerran olen EFHK:lla käynyt katselemassa ja kuvaamassa - enkä ainakaan tietoisesti kielletyllä alueella. Itse olen jotenkin olettanut että 'kunhan on aidan ulkopuolella eikä pompi kenenkään mansikkamaalla' riittäisi. 

jukkapalander:

Niinpä tietysti  Mitä se nyt haittaa ketään tai lentoja varsinkaan jos muutama kuvaaja on siellä, voi hyvänen aika...

Ja ei se tämän ketjun takia ole kielletty, se on varmaan kielletty ollutkin...mutta eikös kuvaaminen ja spottailu ole ASIAA, eikä asiatonta oleskelua...

Se on ollut kiellettyä koko ajan. Siellä on tosiaan joku portti (itse en ole paikalla käynyt) missä lukee kyltti asiaton oleskelu kielletty. Aitaakin siellä on (työmaa töiden takia ei välttämättä koko matkalla pystyssä/kunnossa).

omprom:
Ilmeisesti tuonne aluueelle pääsee kiertämällä riista-aitoja (tai menemään niistä kohdista mitä otettu pois mitäkin syytä varten). Samanlaisia riista-aitoja löytyy myös mm. 22R liukupolun alta.. Perjaatteessa nämä riista-aidoilla aidatut alueet ei kuulu itse finavialle(mutumutumutu), vaan Finavialle kuuluvat vain lentokenttäaitojen(ne hopeiset, yleensä piikkilangalla tms varustetut) sisäpuolella olevat alueet. Itse paikalla käymättömänä en tiedä mitä aitoja siellä on, mutta veikkaisin riista-aidoiksi..

Tällä viestillä en sitten tietenkään rohkaise ketään menemään riista-aitojen aidatulle alueelle..

TeeJii72:
Täytyy hankkia seuraavaksi kerraksi semmoinen tarkka-ampujan naamioverkko ettei kukaan nää. On tää salaista hommaa !!

Navigation

Up one level

Next page

Previous page