Säpinää Ford Tri-Motorin ympärillä

<< < (14/18) > >>

Wanhis:
Kappas vaan! Lienet harrastanut palapelejä aiemminkin. Itse aloitin myös kokoamaan tuota myöhään eilen illalla ja sain sen oranssin koneen valmiiksi ja palan sen yläpuolella olevaa taivasta. Sitten uni rupesi ottamaan valtaa ja totesin  että tamä saatta olla useamman illan projekti.

J Ahponen:
Nojoo, onhan noita tullut tehtyä sateisten päivien ja tylsien iltojen ratoksi. Tosin ei noita nopeasti tarvitse tehdä, pää asia että on hauskaa  . Tein nuo kaikki kisassa kolemn parhaan joukkoon tulleista, ja vaikeimpana pidin kyllä tuota kolmannen sijan saanutta.

Wanhis:
Tervehdys taas simuhemmot! Tuossa on tullut oltua pieni hetki hieman takavasemmalla näistä foorumijutuista . . kaikenlaista muuta juttua on ollut. . perhepiirissä oli autokolari jossa toinen Alfoista meni tuhannen päreiksi ja paalauskuntoon. Henkilövahinkoja ei onneksi tullut. Musiikkijuttujakin olen taas hieman viritellyt eloon ja uusi syntikka tuli hankittua joka ottaa oman huomionsa sekin jne.

Mutta simurintamallakin tapahtuu kaikenlaista. Tuossa tuli juuri mieluinen sähköposti Edvard C.Moorelta joka kertoi, että G.J Smith on tehnyt "Wanhis Gargo" repaintin Fs9:n default Logenhed Vega:lle.
Sekös pisti taas mukavasti säpinää simupuuhiin ja kävin tuon repaintin hakemassa testaukseen. Maalaus on yleisesti jaossa ja se löytyy Tri-Motor sivustolta: Other aircraft/Loockenheed Vega/Page3-Q-Z. Listan loppupäästä 12:sta viimeinen.

Linkki: http://www.ford-tri-motor.net/lockheed-vega-3.htm

Tämä maalaus on samaa tyyliä kuin Tri-Motorin maalaus, eli kone on hieman kulunut ja "ruosteinen" alla pari kuvaa koelennoilta.

Mikäli muuten joku haluaa semmoisen ruosteisen Tri-Motorin käyttöönsä, niin silloin kannattaa mennä GJSmith.net:in mainioille sivustoille ja siellä Tri-Motor osastolle page-1 josta ainakin löytyy yksi repaint missä on pohjana tuo ruosteinen maalaus.

Linkki: http://www.gjsmith.net/Textures/ford_tri-motor.htm

ametlib:
Ensin - hyvä, että vakavammalta onnettomuudelta vältyttiin. Olenkin hieman ihmetellyt, mihin olet kadonnut. Koneet ja laitteet ovat aina korvattavissa,mutta terveyden menetystä on vähän vaikeampi mitata millään tasolla.

Tuo kone on melko mielenkiintoisen näköinen härveli. Teksti FAZER - mikä se on? Joku neonkyltti maisemassa?

Wanhis:

Teksti FAZER - mikä se on? Joku neonkyltti maisemassa?

Ne on niitä Malmin lähialueen Vfr ilmoittautumispisteitä nuo vihreät tekstit. Ne on noin tuhannen jalan korkeudessa, tuossa tuo Vega on vain näytösluontoisesti tosi korkealla. Olen tehnyt noita ilmoittautumispisteitä vähän sinne sun tänne suomen kentille.
Muistaakseni Pori, Turku, Seinäjoki, Vaasa, Malmi . . olikohan jotain muitakin valmiina . .  Meinasin tehdä koko suomen pisteet, semmoisen paketin. Se projekti on nyt ollut vähän jäissä, koska ymmärsin, ettei nuo pisteet ketään kiinnosta. Itse on tullut jonkinverran treenattua noiden avulla.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page