Hagfors flygplats ESOH
LBQ360:
Hej Peter!
Tack för alla tips och synpunkter!
Du har helt rätt.
Föklaringen är att jag inte visste hur man gjorde utan det enda jag kunde var att jobba med 256 färger.
Nu kör jag bara med DXT1 eller DXT3 texturer.
Visst kan man göra om hela jobbet men frågan är om det är värt detta stora merarbete.
Detta visar att det finns en massa kunnade runt om i stugorna.
Jag har sökt kunskap om hur man bygger och det tog två år innan jag kunde få till något.
Då har jag sett behovet att det borde finnas en plats där man kan lära sig grunderna.
Hur skulle något sådant kunna se ut?
Hälsningar
Lennart
PerttiLode:
Tack Lennart att du gjorde Hagfors i allafall, inte dåligt att vara första gången. Det kanske blir mera godis, hoppas det.
LBQ360:
Pertti!
Tack för dom orden!
Jag tar emot alla tips och jag lovar återkomma inom kort med flera flygplatser.
Närmast kommer Björkvik utg2 med alla klargöringsfordon och statiska flygplan under klargöring och i högsta.
Jag skall bara packa tillägget så ni får en enkel installation.
Sedan kommer Strängnäs ESKS osv...
Jag har 8 st på gång.
Hälsningar
Lennart
Halal:
Hej alla...
Perti ser att Du installerat ESOH i FSX, har försökt, men resultatet är inte bra!!!
Har Du några bra tips, för en installationsnovis???
Banor plattor o bilar finns där o byggnader, men de senare ser förskräckliga ut???
Alla tips emotages...
Tack på förhand...
Lasse
PerttiLode:
Hej alla...
Perti ser att Du installerat ESOH i FSX, har försökt, men resultatet är inte bra!!!
Har Du några bra tips, för en installationsnovis???
Banor plattor o bilar finns där o byggnader, men de senare ser förskräckliga ut???
Alla tips emotages...
Tack på förhand...
Lasse
Nej, jag har inget annat tipps än det som står på read me, jag hade också med den gräs framför tornet men ny är det borta, av innstallera o gör om allt, det är många FS9 scenerier som jag har innstallerad på FSX o dom lyckas ibland, ibland inte eller är lite defekta, men jag provar allt, hur är dina simulator innstälningarna? du kanske får titta på dom också
Navigation