Finnairin lentosuunnitelmat

<< < (2/4) > >>

Lauri FIN918:
VFinn tarjoaa checklistit ja konekohtasen koulutuksen.

Kysyin tuota briefing asiaa, niin vastattiin että tarvittaisiin se ohjelmoija joka ohjelmoisi ilmaiseksi.

Pade:

Pitäisikö vaihtaa lentoyhtiötä sitten sellaiseen parempaan

Petri tuskin vaihtaa beibestä mihinkään   Tai no ainoa missä voisin kuvitella nii NAX VA:ssa jos enää Petriä tuo NGX kiinostaa.

Jape:

Pitäisikö vaihtaa lentoyhtiötä sitten sellaiseen parempaan

No sitäkin on tehty, mutta näin suomalaisena toivoisin VFinnairinkin olevan myös näitä parempia puljuja eikä jokin sammaleen peitosta häämöttävä eilinen.

ALind:
Tiettyä materiaalia ei vain ole mahdollista jakaa käyttäjille. Manuaalit, tarkastuslistat, ym, ovat kopiosuojattuja, ja yleensäkin vain Finnairin henkilöstölle suunnattuja. Niitä ei ole tarkoitettu missään nimiessä simuilijoiden käyttöön, eikä meillä sellaiseen ole henkilökunnassa pääsyä.

Aika tulee vastaan myös henkilökunnan sisällä kaikessa - olisi kiva saada sitä sun tätä, mutta kaikilla meillä henkilökunnassa menee niin iso määrä muita asioita ajankäytössä edelle, että emme kerkeä kaikkea toteuttamaan. Reittejä voi hyvin itse kaivaa mm. seuraavasta osoitteesta:
http://rfinder.asalink.net/free/

Jos joku kiinnostunut haluaa alkaa meille vääntämään briefing -paketteja, tai muuta vastaavaa, ottakoot yhteyttä allekirjoittaneeseen: aleksi@vfinn.fsnordic.net.

Pe7e:

Tiettyä materiaalia ei vain ole mahdollista jakaa käyttäjille. Manuaalit, tarkastuslistat, ym, ovat kopiosuojattuja, ja yleensäkin vain Finnairin henkilöstölle suunnattuja. Niitä ei ole tarkoitettu missään nimiessä simuilijoiden käyttöön, eikä meillä sellaiseen ole henkilökunnassa pääsyä.

Aika tulee vastaan myös henkilökunnan sisällä kaikessa - olisi kiva saada sitä sun tätä, mutta kaikilla meillä henkilökunnassa menee niin iso määrä muita asioita ajankäytössä edelle, että emme kerkeä kaikkea toteuttamaan. Reittejä voi hyvin itse kaivaa mm. seuraavasta osoitteesta:
http://rfinder.asalink.net/free/

Jos joku kiinnostunut haluaa alkaa meille vääntämään briefing -paketteja, tai muuta vastaavaa, ottakoot yhteyttä allekirjoittaneeseen: aleksi@vfinn.fsnordic.net.

Miten mahdollista sitten muissa yhtiössä saada noita ko. materiaaleja? Ei tietenkään kokonaisuudessaan, mutta lähinnä nyt sellaisia mistä on hyötyä simuilussakin. Se nyt ei ole mitään uutta että Finnairilta ei takuulla heru yhtään mitään... sitä vaan ihmettelen, että miten se muualla on mahdollista. Esim. eräällä Lufthansa VA:lla oli lähes aitoa oikeaa vastaava briefing-paketti saatavilla. Olen siis pyöritellyt sitä ehtaa oikeaa paperinippua, sekä sitä kyseisen VA:n tarjoamaa. Tuskin tuollainenkaan olisi mahdollista ilman jonkin sortin avustusta / yhteistyöhalukkuutta itse lentoyhtiöltä...?

Ja tuohon ajan- / resurssienpuutteeseen, pitäisikö sinne sitten nimenomaan "palkata" enemmän jengiä jotka ovat päteviä/osaavia/kiinnostuneita tekemään tuollaisia...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page