Potkupallon EM-kisat

<< < (4/15) > >>

teepee1972:

Mutta asiaan eli EM-kilpailuihin. Mitäs joukkuetta foorumilaiset täällä kannattavat?

Espanja, seuroista sydäntä lähinnä Barca

pho201:

Olen aina tiennyt että potkupalloilijat ja niiden kannattajat ei ole niitä penaalin terävimpiä kyniä mutta homma alkaa menemään jo vähän liian pitkälle.

http://www.iltalehti.fi/emjalkapallo2012/2012061215700203_em.shtml

...

Onkos tuo polskaa vai ripaskaa? 

Harrastan itse pyöräilyä, uintia, murtsikkahiihtoa, lenkkeilyä sekä patikointia, mutta en seuraa mitään (huippu-)urheilua, kun se on nykyisin pelkkää bisnestä.

Pekka

skyllonen:

Ei kyllä voisi vähempää kiinnostaa joku jalkapallo...

Turhaan sitä sitten tännekään kommentoit!

osmoj:

Kyllä! Kuningas-jalkapallo on koko maailman ykköslaji ja marginaalilajien ystävien kannattaa vain hyväksyä tämä fakta. Maailman suosituimman pelin tiimoille mahtuu tietysti ikäviä lieveilmiöitä,
joita ei tule hyväksyä. Kuitenkin huliganismi esim. Euroopan sarjoissa on valtaviin yleisö- ja kannattajamääriin nähden vähäistä. Määriin suhteutettuna, veikkaan pelikentän ulkopuolista väkivaltaa
esiintyy enemmän kotoisessa kumilätkä-liigassammekin. Puhumattakaan itse pelikenttien tapahtumista! Fudis on kuitenkin herrasmiesten peli.

Englantilaiset sanovat sen niin somasti:"Rugby is a hooligans' game played by gentlemen and soccer is a gentlemen's game played by hooligans".

Joona:
Ranskan potkupallon kisajoukkue 1959

Ranskan potkupallon kisajoukkue 2010

Ilmastonmuutos on todellinen uhka...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page