no signal detected

(1/4) > >>

JoniKoljonen:
Elikkäs no signal detected ilmoitus tulee kun laitan koneen käyntiin.Vaihdoin koneesta prosessori tuulettimen ja sen jälkeen kyseinen ilmoitus tulee.Jos kytken toisen koneen samaan näyttöön niin tulee sama ilmoitus.Näyttiksien vähtaminenkaan ei auta.Mikä auttais?

damixu:

Elikkäs no signal detected ilmoitus tulee kun laitan koneen käyntiin.Vaihdoin koneesta prosessori tuulettimen ja sen jälkeen kyseinen ilmoitus tulee.Jos kytken toisen koneen samaan näyttöön niin tulee sama ilmoitus.Näyttiksien vähtaminenkaan ei auta.Mikä auttais?

Ethän olisi tehnyt perinteiset ja vahingossa asennushuumassa painanut näytöstä porttivalitsinta (useaan näyttöön voi siis laittaa 2 tietsikkaa ja sitä varten on valitsin)? Itse olen muutaman kerran onnistunut jujuttamaan itseni juuri tällä...

JoniKoljonen:
En ole.Kokeilin kahdella eri näytöllä sama juttu.

damixu:
Oletko laittanut pii/hopeatahnan kunnolla prossutuulettimen ja prossun väliin? Ettet ole käräyttänyt prossua? Lähtikö kone aluksi käyntiin ja sitten hyytyi vai oliko se mykkä heti tuulettimen vaihdosta alkaen?

Lienee nyt joko asennus tai komponenttivian takia joko emolevyn tai virtalähteen ylijännitesuoja nappaa heti päälle. Tapahtuuko mitään virtanapista esim. puoli sekuntia prossutuuletin pyörähtää? tai palaako emolla mitään merkkivaloja?

Voitko ihan ensimmäisenä testata ja palauta se alkuperäinen prossutuuletin paikalleen, toimiiko sillä?

JoniKoljonen:
Kummatkin koneet lähtevät aivan normaalisti käyntiin.Ihmettelen vaan kovasti miten voi kahdella eri koneella tulla sama juttu ja vielä kahdella eri näytöllä.Kokeilen tuulettimen vaihtoa illalla kun on aikaa.
Kummatkin koneet on itse kasattu.Toisessa koneessa ei ole vielä edes käyttö järjestelmää.

Navigation

Up one level

Next page