Kyytiä vailla Jämille Fly in tapahtumaan.

(1/3) > >>

Lentokärpänen:
Olisiko joku Espoosta lähdössä autolla Jämille Jämi Fly In tapahtumaan.
Kyytiä tapahtumaan kamerarepun kanssa olisin vailla tyyliin. Aaamulla aikaisin paikalle ennen näytöksen alkamista ja illalla näytöksen jälkeen takaisin.
Päivällä ei ole oikeastaan väliä eli La tai Su kelpaavat. Osallistun tietenkin bensakuluihin ja tarjoan kahvit ja pullat ( sämpylät ) matkalla kumpaankin suuntaan. Asun aivan Ymmesrtassa aivan Kauniaisten ja Espoon rajalla 200 metriä Koivuhovin juna-asemasta.
Jos joku on menossa omalla tai lainatulla lentokoneella Malmilta Jämille ja mukaan mahtuu n.100 kiloa lihaa ja 20 kg kameravarusteita, niin tietenkin sekin kyyti kelpaa.
Vastauksia voi laittaa Privana.

EDIT: korjausta sen verran että päivät ovat siis joko La tai Su jolloin kyytiä Jämille ja takaisin olisi tarve.

jr:
Mulla on autossa kolme tyhjää paikkaa, lähtö Espoosta tosin jo torstaina puolenpäivän kieppeillä ja paluu tiistai-iltana. Yhdensuuntaisiakin paikkoja tarjolla. Kiinni saa privaviestillä tai 040 718 92 84.

Lentokärpänen:

Mulla on autossa kolme tyhjää paikkaa, lähtö Espoosta tosin jo torstaina puolenpäivän kieppeillä ja paluu tiistai-iltana. Yhdensuuntaisiakin paikkoja tarjolla. Kiinni saa privaviestillä tai 040 718 92 84.

Kiitos tarjouksesta Jaakko mutta torstaina en voi lähteä ja Sunnuntain puolella mun pitää olla takaisin Espoossa.

PS: korjausta tuohon aikaisempaan viestiini kyydin kyselystä sen verran että päivät ovat siis joko La tai Su jolloin kyytiä Jämille ja takaisin olisi tarve.

Lentokärpänen:
Jämi viikonloppu lähestyy ja edestakaista kyytiä ei ole vielä löytynyt sisäsiistille tupakoimattomalle ja alkottomalle konebongarille.

jamiagentti:

Jämi viikonloppu lähestyy ja edestakaista kyytiä ei ole vielä löytynyt sisäsiistille tupakoimattomalle ja alkottomalle konebongarille.

Laitapas puhelinnumeros.. mä tiedän aika montakin tyyppiä jotka tulee Helsingistä Jämille ja takas pe-su, tai vain päiväksi. Jospa joku heistä.

-taneli

Navigation

Up one level

Next page