Bern - Belp - Airport 8.8.2012
kiikaroija:
Toivon että se autas sulle hiukaan?
Kyllä oli apua. Piti oikein ajan kanssa katsella karttoja ja Google Earthia ja kaikkea netistä. Luulen löytäneeni( noin 95% varma) ne terävät vuoret siellä Eigerin vasemmalla(itään suunnilleen oikeasti). Lähempänä Eigeriä olisi Finsteraarhorn ja sen vasemmalla puolella Schreckhorn. Puoliksi ihan vasemmassa reunassa voisi olla Wetterhorn.
kaltsi:
Kiitos Chris, oikein hienot kuvat!
Kenttä ja maisemat ovat upeita! Hieno tuo spottereille rakennettu palloterassi
t. Juha
BOAC:
Kyllä oli apua. Piti oikein ajan kanssa katsella karttoja ja Google Earthia ja kaikkea netistä. Luulen löytäneeni( noin 95% varma) ne terävät vuoret siellä Eigerin vasemmalla(itään suunnilleen oikeasti). Lähempänä Eigeriä olisi Finsteraarhorn ja sen vasemmalla puolella Schreckhorn. Puoliksi ihan vasemmassa reunassa voisi olla Wetterhorn.
Hei Timo.
Oot kyllä hyvää....!
Tunnen mä niiteä nimeltään ja Wetterhorn paremminkin. Kuvissä oli niin huono näköinen.
Sekin vielä: Ne vuoret näytä toiselta(erri ) puolelta inhan toisenlaisen !Eli Interlakenista.Mürrenista,Grosse Scheidegg:ista,Kleine Scheidegg:istä jne.
Mutte kuvassa ne vuoret oli ihan epäselvä näköinen! Tunsin vain ne Eiger,Mönch ja Jungfrau ja toisella kuvassa se Steckhorn.
Kyllä oot viksu tyypi!
Terveiset Zürichistä.
Chris
P.S.
Kiitos Juha. On kiva saada tieto,miten tykkätte jne....
K8b:
Kiitos Chris.
Tosi mukavaa nähdä kuvia pienemmistäkin koneista ja Belp Airportin maisemista. Myös purjekonekuvat oli hyviä.
Oskari Pirttisalo:
Kiitos, Chris!
Hieno lentoasema esittely ja mahtavia kuvia myös vuorista!
Itse lentokenttä on todella kaunis ja maisema varsin upea!
Navigation