Kolmeykkösellä Cänädään! (FIN31, HEL-YYZ, B752)

<< < (2/7) > >>

Lauri FIN918:

Oisko absoluuttisen liikaa pyydetty, jos tuon QW + LDS mergen saisi jakoon?

Ois tosiaan tosi kiva tietää miten tuo on onnistunut.

Tyylikästä .

Wanhis:
Taattua Osku Leskinen laatutyötä. Mukava nähdä taas sinulta kuvasarjaa. Minulla taitaa olla tallessa niitä sinun vanhoja sarjoja aikalailla. Tuossa noin yht`äkkiä löytyi parikymmentä sarjaa mutta muistaakseni jollain dvd:llä on samanverran lisää! Eipä senpuoleen on niitä vanhoja sarjoja tullut taltioitua aikatavalla muiltakin harrastajilta.

Osguu:

Jep, niin sanotusti uuteen nousuun...!

Kyllä, ja kohti parempaa huomista Voishan sitä tehdä itsekkin tosta putesta jotain kun sitä tulee transavialla suhattua, mutta toisaalta täällä on jo tarpeeksi puttekuskeja McD:n tuotoksista ja 747:sta voisi harkitakkin

Taattua Osku Leskinen laatutyötä. Mukava nähdä taas sinulta kuvasarjaa. Minulla taitaa olla tallessa niitä sinun vanhoja sarjoja aikalailla. Tuossa noin yht`äkkiä löytyi parikymmentä sarjaa mutta muistaakseni jollain dvd:llä on samanverran lisää! Eipä senpuoleen on niitä vanhoja sarjoja tullut taltioitua aikatavalla muiltakin harrastajilta.

Kiitoksia vaan. Itsekkin olen kuvat säilyttänyt kovalevyn syövereissä, niitä on mukava silloin tällöin muistella, esim tuota aikanaan tekemääni maailmanympärysreissua

Ilves:
Jösses va roligt och perfekt!
Kiitoxet täältä Norrpasta sinun valtavan komeasta kuvasarjastasi.
Tämän kuvasarjan nähtyäni pitää kysyä, että oletko oikeasti isojen koneiden pilotti?
Kaikki näihin kuviin liittyvät asiat antoivat aiheen tähän kysymykseen, vai onko joku sinun läheisesi, joka lentää, antanut kaikki nämä tiedot käyttöösi.
Oli nyt sitten kuinka tahansa, niin vahan silmä lepäsi ja nautti tästä, minun mielestäni, komeasta ja asialliselta vaikuttavasta teoxestasi.
Eipä muuta, kun "Lyca till med nya liknande berettelser".

Osguu:
Heh, kiitoksia! Itse en ole lentäjä, eikä kyllä ole kukaan tuttukaan matkustajakonetta ohjaamassa (ikävä kyllä) Tietoa on tullut tässä useamman vuoden virtuaaliuran aikana ammennettua mm. viisaammilta jäseniltä, ohjaamovideoista, erilaisilta nettisivustoilta yms. Pienistä puroista on kasvanut joki, kuten sanonta kuuluu

Kiva kuulla että tarina kelpasi, ja että sen verran tasokkaalta tarinalta ainakin vaikutti että lentäjäksikin voisi luulla

Navigation

Up one level

Next page

Previous page