Litteäkö?

(1/3) > >>

Anton:
Moi!

Kovasti tekisi mieli hankkia joku littunäyttö, mutta aina vaan löytyy "asiantuntijoita" jotka sanovat, että älä hommaa.
Eivät sovellu vielä pelaamiseen/simuiluun, häntivät ja ties mitä.
Onko näin?
Jos jollain teistä on jo kokemuksia ko. näytöistä niin mielelläni arvioitanne niistä lukisin.

Zoog:
noh.... en oikein tiieta... mutta kylla jos view angle on ritavasti suuri ja responsa time kohtu nope sitten kyllä pelamisenkin kelppa.  Toki kunnon kuvaputkinäytö on viella paremppi mutta vie myös aika paljon eneman tila...

Tuosta väitteestä en tiedä mutta uskon että tuo on aivan turhaa p*****jauhantaa.Itse kyllä pysyisin kuvaputkinäytössä koska halvempi ja mielestäni selvempi,mutta niinkuin tuo Snorri K sanoi niin vie kuvaputki paljon enemmän tilaa.Kehotukseni on pysy k-putki näytössä jossei ole tilanpuutetta.

Mutta itsehän päätät

arttula:
Moikka

Nooh... täytyyhän jonkun olla eri mieltäkin...  
Eli minulla on ollut jo pari vuotta 17" littunäyttö, enkä enää vaihtaisi pois. Mielestäni tämä on huomattavsti terävämpi ja selvempi, kuin kuvaputki. Vasteajat ovat aivan riittävät simuiluun, eikä mitään trailia tai häntää ole näkyvillä.

-R2-

Voi pitää paikkansa tuo 17 tuumanen voi olla selvempi kuin k-putki,mutta mikä minä olen sanomaan kun en ole törmännyt kuin johonkin 15 tuumaseen joka on mielestäni aika epäselvä.Mutta yksi on ainakin tosiasia litteät ovat kalliimpia kuin kuvaputket,ovathan.

Navigation

Up one level

Next page