FS2004-fix Raippaluodon siltaan?
ollik:
Vau! Onko niissä viitoissa oikeat paikannimet?
Ei vaan jotain FS9:n mainoksia sun muita mikkisoftan mainoksia yms.
Otto-Ville:
Ei vaan jotain FS9:n mainoksia sun muita mikkisoftan mainoksia yms.
Siinähän olis jollekin hyvä projekti korjata niihin oikeat paikannimet "perähikilä 16km"
Turun alueelta riittäisi kun tekisi kyltit pelkästään kaistoille jotka johtavat pois sieltä, sillä eihän sitä toista kaistaa kukaan aja
Arska:
Siinähän olis jollekin hyvä projekti korjata niihin oikeat paikannimet "perähikilä 16km"
Turun alueelta riittäisi kun tekisi kyltit pelkästään kaistoille jotka johtavat pois sieltä, sillä eihän sitä toista kaistaa kukaan aja
Anna mulle niitten kylttien textuuritiedostot niin voin katsoa onnistuisiko korjata. Tosin luulen ettei onnistu silleen että Turkuun tulee semmoiset mitä kerroit...
tigert:
"TÄNNE 23 >" ja "< TUONNE 25" voisi olla hauskoja, tekisi suomalaisen näköisiä niistä vain. Ei niiden teksteillä muuten nyt mitään väliä ole.
Tuomas
Arska:
No antakaas joku mulle niiden textuuritiedostot niin haluaisin vilkaista vähän... Mulla kun ei ole FS2004:sta.
Ja pistäkääpäs joku kuva semmosesta kyltistä.
Navigation