Asetuksilla suorituskykyä ylös? (neuvoja kaivataan)

<< < (2/3) > >>

janosriippa:
kiitokset vastauksista. kyllä 20 fps riittää ihan mukavasti tilanteeseen ku tilanteeseen. ja eihän tässä ole kyse mistään räiskintäpelistä, joten ruudunpäivityksellä ei nyt niin hirveetä vaikutusta ole. huomasin juu, että jos laittaa itse pelistä AA:n päälle oikeastaan mitään ei ulkoasullisesti tapahdu, mutta framerate putoo ihan älyttömästi, joten asetuksia on tullut rukattua näyttiksen puolelta. etsintä jatkuu.

Arska:
Tähän aiheeseen liittyen kysymys, mitä se Transform & Lighting oikeastaan tarkoittaa/tekee? Minä en ole itse huomannut mitään eroa grafiikassa ja fpssä vaikka sitä säätelis miten.

Arska-_:

Tähän aiheeseen liittyen kysymys, mitä se Transform & Lighting oikeastaan tarkoittaa/tekee? Minä en ole itse huomannut mitään eroa grafiikassa ja fpssä vaikka sitä säätelis miten.

Jos nyt en ihan väärin muista, niin T&L päällä jotkut ennen prosessorin suorittamista käskyistä siirretään näytönohjaimen hoideltavaksi -> CPU:lle jää aikaa tehdä jotain muuta, kun sekoilla grafiikan kanssa.

Joku korjaa, jos on tarvetta.

Reisi:
tietääkö joku mikä on toi 8x anisotropic filtering? Kannattako pitää päällä anti-aliaksen kanssa?

KILLROE:

tietääkö joku mikä on toi 8x anisotropic filtering? Kannattako pitää päällä anti-aliaksen kanssa?

Kuukkeli tarjos muropaketti.comia...
http://www.muropaketti.com/artikkelit/video/club3d_r9700_pro/index6.phtml

Anisotrooppinen suodatus vaikuttaa lähinnä kaltevien pintojen textuurien tarkkuuteen, sekä kaukana oleviin pintoihin. Toimii hieman niinkuin Mip-mappauksen jatkona tms.

Jos et itse eroa huomaa suodattamattoman tai suodatetun välillä niin ei sitä sitten kannata päällä pitää.  

Navigation

Up one level

Next page

Previous page