Verkkoyhteys
Flyer:
Mulla tulee tavaraa yleensä hieman alle 500kb/s tälläsellä puolimegaisella ADSL:lla. Tuosta lähiverkon nopeudesta, onhan mullakin tietokoneen ja ADSL-sovittimen välillä 100TBase käytössä, miksei tää silti imuta netistä yli kymmentä megatavua sekunnissa, höh.
Lonkka:
Mulla tulee tavaraa yleensä hieman alle 500kb/s tälläsellä puolimegaisella ADSL:lla. Tuosta lähiverkon nopeudesta, onhan mullakin tietokoneen ja ADSL-sovittimen välillä 100TBase käytössä, miksei tää silti imuta netistä yli kymmentä megatavua sekunnissa, höh.
500kb/s siis varmaan tarkoitat 50kb/s vai sekoitanko taas bitit ja tavut....
Töissä täältä FSNordic:ista imurointi nopeus on 250Kt/s
T:Harri
mazze:
500kb/s siis varmaan tarkoitat 50kb/s vai sekoitanko taas bitit ja tavut....
Töissä täältä FSNordic:ista imurointi nopeus on 250Kt/s
Sekoitat. Tavu on kahdeksan bittiä. Eli 500Kb olisi 62.5Kt. 50Kb vuorostaan 6.25Kt. Ja huom. vielä. B=t b=b. B=Byte. b = bit. Byte=tavu. Bit=bitti
Lonkka:
Sekoitat. Tavu on kahdeksan bittiä. Eli 500Kb olisi 62.5Kt. 50Kb vuorostaan 6.25Kt. Ja huom. vielä. B=t b=b. B=Byte. b = bit. Byte=tavu. Bit=bitti
Tätä mä en opi ikinä mutta onko sillä niin väliä kunhan vehkeet toimii ja data liikkuu...
Anton:
Termos!
Minulla on kaapelimodeemi, ja hetki sitten suoritettu testi antoi tulokseksi 200 - 256kt/s. Latasin FSN:n tiedostoista muutaman filen.
Navigation