Millaisia peli-ohjaimia teillä on?

<< < (5/5)

hannu87:
Ei siihen simuiluun kovin kummoisia ohjaimia välttämättä tarvita jos lentää enimmäkseen isoja matkustajakoneita. Mulla on allaolevan kuvan kaltainen ohjain jonka sain joskus ilmatteeks koululta ja silläkin pystyy tekemään laskun ihan hyvin. Toki on mulla myös Microsoft sidewinder precision 2 .

Hannu

[ Attachment removed / expired ]

Reisi:
Microsoft Sidewinder Force Feedback 2, josta olisikin kysymys: miksi se muuttuu voimattomaksi kun telineet laittaa sisään??? On aika hankalaa lentää kun ei tunne missä asennossa tikku on ja kone vääntyilee ja kääntyilee pienimmästäkin liikkeestä

Ei siihen simuiluun kovin kummoisia ohjaimia välttämättä tarvita jos lentää enimmäkseen isoja matkustajakoneita. Mulla on allaolevan kuvan kaltainen ohjain jonka sain joskus ilmatteeks koululta ja silläkin pystyy tekemään laskun ihan hyvin. Toki on mulla myös Microsoft sidewinder precision 2 .

Hannu

[ Attachment removed / expired ]

Mitäs vuosimallia toi on

jani73:
Onkos toi jotain vuoden 2004 designia?  

Ja jos oikein innostuu, niin voisihan niitä ohjaimia ja polkimia itsekin väsäillä joskus hamassa tulevaisuudessa.

hannu87:

Onkos toi jotain vuoden 2004 designia?  

eaa ? Sain tuon viime vuonna koululta ja sen enemää tikun alkuperästä ei ole tietoa, veikkaisin että aivan 90-luvun alusta tai vähän ennen sitä on tuo tikku tehty.
Tuossa on muuten oikein autofire ja tuossa tikun sivuilla on semmoset trimmin tapaiset tai varmaan kalibrointiin ne on oikeasti tarkoitettu ja tikun alta voi laittaa semmoset kytkimet pohjaan jolloin tikussa ei ole keskitystä ja sen voi vielä valita erikseen X ja Y akseleille.

Hannu

Navigation

Up one level

Previous page