Näkymät kokkarin näytöissä

(1/4) > >>

tatez:
Elikkäs tässäpäs ois minun käyttämäni "näkymä" kokkari lentelyssä. Elikäs käytän kolmea 17" näyttöä tuossa hommelissa. Ja koneena on ihan FS2002 vakio 737 bojonki.

Minkä moisia näkymiä teillä muilla kokkari lentelijöillä/rakentelijoilla on?

Ja vielä guruille kysymys jotta, onnistuisko saada toimimaan 2 kpl PCI näyttiksiä koneessa? Nykyjään mulla on siis GF ti4600 josta 2 näyttöä + PCI väyläinen vanha mikälie näyttis mittari näkymälle.

-taito

[ Attachment removed / expired ]

hepis:
Ainakin vanhassa PC Pilot -lehden numerossa on juttu, jossa FS98- ja FS2000-simuissa kokeiltiin erilaisia kolmen ruudun systeemeitä (dualhead + PCI, AGP + 2 PCI, 3 PCI), joissa maisema, paneeli ja FSNavigator olivat kukin omilla näytöillään.

tatez:
No juu. Ei taida tohtia kokeilla tuota toista PCI näyttistä lisätä koneeseen. Vai sekoittaakos se kuin pahasti tämän XP:n? Pitääköhän ne olla samanlaisia ne pci ohjaimet jotta toimis?

(kysely ikä) 32v  

-taito

hepis:
Ei tarvitse olla samanlaisia, tuossa lehtijutussa oli mm. yhdistelmä Voodoo 3 AGP + Voodoo Banshee PCI + S3 Virge PCI. Kannattaa ainakin edes kokeilla, jos vapaita paikkoja ja joutilaita kortteja löytyy. Lehden kokeilut oli tehty Windows 98:ssa, XP voi toimia jopa paremmin.

jmi:

Tietyt näytönohjaimet eivät toimi keskenään.
Mutta se mitkä ei toimi selviää suunnilleen vain kokeilemalla.

Mutta itse kysymykseen. Niitä näytönohjaimia pystyy laittamaan niin monta kuin koneessa on paikkoja.

- J

Navigation

Up one level

Next page