MD-80 kaataa FS9:n (ratkaistu)

(1/6) > >>

875114:
Laivastovastaava puuttuu tietääkseni vielä, mutta löytyykö silti ratkaisua kiusalliseen ongelmaan :
Minulla on Win XP ja VF:n laivastosta löytyvä MD-80. Joka kerta kun suljen FS9:n tulee viesti:"MS Flight Simulator has encountered a problem ..... Send ...". Vika ilmenee vain MD-80:lla ja nimenomaan sen panelilla. Olen lähettänyt vikaraportin Microsoftille, mutta vastausta ei kuulu.

Edit 10.6 : Lisäsin muistia 512 MB -> 768 MB. Nyt ei tule virheilmoitusta kun suljen FS9:än.

sami:
Muilla vastaavaa ongelmaa...?

En nyt ulkomuistista muista, että onko paneeli uusin versio (luultavasti), mutta kannattaa kokeilla ottaa täältä http://files.fsnordic.net/Flight_Simulator/Panels/McDonnell_Douglas/ ko.paneeliin version 2.0 päivitys ja katsoa josko auttaisi. Siis Finnish Designer Group:n paneeli kyseessä... Tai vaihtoehtoisesti, toinen paneeli tilalle?

Orm87:
Mullakin toi MD-80 kaataa FS9:n, mutta ei aina.

Orm87:

onko joku tietty lennonvaihe missä kone tilttaa ja onko koitettu uudelleenasennusta ?

Aika monta kertaa oon koittanu. Kone tilttaa siinä vaiheessa kun oon aloittamassa lentoa. Esimerkkitapaus: Lähtöpaikkana EFHK portti 28 ja kellonajat on laitettu vastaamaan oikeaa paikallista aikaa. Sää on pilvetön. Project AI:n lentkoneita on asennettuna mm. Finnair ja Lufthansa. Kertokaa, jos puttuu joitain tietoja.
Lisätty 21:35
Kokeilin juuri äskön aloittaa lentoa Porista MD-80:llä, mutta FS9 kaatu En osaa kyl sanoo, et mist toi johtuu. Oon lähettäny virheraportin, mut mitään ei oo kuulunu.
Lisätty 22:00
Asensin ton päivityksen, mut ei se auttanu. Mut ku alotin taas Porista ja alutus koneena oli Cessna ja vaihoin sen MD-80:ks, niin ei FS9 sillon kaatunu. Elikkä jos MD-80 on alotus koneena, niin simu kaatuu sillon.

ToniT:
Orm, tota mimmosella virheilmoituksella se oikeen kaatuu? vai jämähtääkö simu vaan?

Navigation

Up one level

Next page