MD-80 kaataa FS9:n (ratkaistu)

<< < (3/6) > >>

875114:

Moi,
mulla on FS2002 ja sen kaatumisen FIDG:n MD-83 paneelia käytettäessä aiheuttaa  pg.mdxx.go.fma.gau. Tuon kun poistaa, niin siitten toimii.

Kiitos vinkistä, mutta FS2004:ssä poisto ei auta. Karmaa sinulle kuitenkin.

EKAEFKU:
Minulla FS2004 kaatuu ja Error signature on seuraava: App.ver 9.0.0.30612, Mod.Name:Boeing 777-300.gau, Mod.Ver:9.0.0.30612, Offset:00011a40.

Käytössä on FS2004, Radeon 9200, SGA MD-83 NC, FISD MD-83 panel, FSuips-freeware, XP Home, FinnTerrain,-Mast, -Buildings, -Class, EFHK ja EFKU.

Ongelma ei aktivoidu heti vaan n. 5-10 min kuluttua ladattuani kentän ja koneen. Gau:han on radio, Nav ja transponderi gauge. Aiemmin sama ongelma on myös esiintynyt mutta poistui koko roskan uudelleen asennettuani. Lentelin koelentoja ja kaikki näytti hyvältä kunnes, tänä aamuna ongelma palasi kun asensin EFRO:n. Poisti sen "smoke"- tiedoston sieltä 2004/Effects-kansiosta kuten jossakin neuvottiin.

Koetin myös default KingAiria ja ongelman Mod.Name oli "Unknown". Voiko maisemien asentaminen aiheuttaa edelläkuvatun virhetilan. Vai onko ongelma gaugessa ja voiko sen korvata toisella.

Onko muilla ollut vastaavaa joko ko. tiedoston tai koneen/panelin kanssa?

Lisäksi näytönohjaimen asetuksissa taitaa olla säätämistä koska kun laskeudutaan alle 2000ft "häviää horisontti" ja näkyvyydeksi tulee vain noin 5 NM.

FIN0036:
Minulla tuntuu olevan samanlainen reboot ongelma kaikkien koneiden kanssa. FS9 boottaa uudestaan aina silloin tällöin, enkä ole havainnut mitään yhtä nimittäjää mitä tuon triggaisi.
joskus FS boottaa heti käynnistymisen jälkeen, joskus taas vasta
30-60min lennon jälkeen. Käytän ADSL-yhteyden suojana Avast Antivirus ohjelmaa (freeware). Avastin päivitystoiminto (ikoni pyörii)
näyttäisi usein olevan päällä. Olen kuitenkin deaktivoinut koko ohjelman, eikä sekään auttanut reboot ongelmaan.
Onkohan kyseessä Microsoftin ongelma ?

Jostakin News palstalta luin että tällaiset ongelmat johtuvat usein  epäyhteensopivasta näytönohjaimesta tai -driverista.
En tiedä pitääkö paikkaansa.

Käytössäni on FS2004, Radeon 9600Pro, Vfinn MD-80 NC, FISD MD-83 panel, FSNavigator 4.51, XP Home, FinnTerrain,-Mast, -Buildings, -Class ja useita addon lentokenttiä asennettuna.

0510:

FISD MD-83 panel

Pyytäisin tähän jälleen pientä tarkkuutta.

FISD = Finnish Scenery Designers
FIDG = Finnish Designer Group

arzzi:
Mullakin tekee tuota kaatuilua aina noin kolmen-neljän kuukauden jaksojen välein. Tulee asennettua kaikkea scenery -sälää ja muita koneita, mutta kun asenttaa fs2004:en uudestaan niin kaikki taas toimii. Sceneryjen kanssa kannattaa olla aika varovainen, muiden asennettavien koneiden kanssa vielä varovaisempi. Joku toinen kone saattaa käyttää ilmeisesti samoja mittareita tai muita nappeja kuin mitä MD80:ssä on.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page