MD-80 kaataa FS9:n (ratkaistu)
EKAEFKU:
Kannattaa käyttää Samuli Sutisen paneelia
Tuolla Paneeli-tiedostokirjastossa näyttäisi MD-80:lle olevan neljää eri panelia suoraan FS9:lle. Eniten näyttäisi olevan ladattu tuo FiDG:n paneli ja seuraavana sitten S.Sutisen paneli. Jonkin verran on ladattu uusinta Lahtisen panelia ja vähiten Goldingia.
Onko näissä millaiset erot? Tekniset sekä ulkonäölliset? Eniten kiinnostaisi mikä paneli on lähimpänä Finnairin koneiden ohjaamoja.
Itse olen käyttänyt tuota FiDG:n panelia jonka hanssa oli ongelmia mutta niistä selvittiin "toistaiseksi" raskaalla huollolla. Muista paneleista ei ole kokemusta joten uusien lentäjiäkin varmasti kiinnostaa eri paneleiden vertailu. FiDG:n panelissa on mielestäni selkeästi sijoitettu ja tarpeeksi kookkaat mittarit.
Haluaisin myös VFINN:n henkilökunnan kannan mitä panelia suositellaan. Panelinhan saa valita itse mutta kuitenkin...
Viimeisenä tiedustelisin että onko tällä hetkellä tulossa keneltäkään ennalta mainitulta, tai muilta, uutta paneliversiota (jos on liikesalaisuus niin antaa olla)?
edit: Panelin ja maisemien tekijät meni sekaisin, eikä ensimmäistä kertaa; siis Paneli ja FiDG
ollik:
Käsittääkseni VF:n uuteen MD -pakettiin tulee nimenomaan modattu Sutisen paneeli.
Navigation