MD-80 kaataa FS9:n (ratkaistu)
Orm87:
Orm, tota mimmosella virheilmoituksella se oikeen kaatuu? vai jämähtääkö simu vaan?
Joskus se jämähtää ja joskus se herjaa: FS9 on suorittanut laittoman toiminnan ja ohjelma suljetaan ja joskus tulee vaa sellane
lähetä virheraportti jutska. Ilmottelen sitte ku taas kaatuu, ni katon sitä virheilmotusta tarkemmin.
Kalashnikov:
Moi,
Katotaas jos saisin tielle jotain päivitystä tohon tässä lähipäivinä ainakin ois tarkotus korjata ne EPR gauget..
kaikista eniten auttas jos ois mitää tietoa mikä gauge tuon aiheuttaa tai mitä oot tehny sitä ennen..
875114:
Moi,
Katotaas jos saisin tielle jotain päivitystä tohon tässä lähipäivinä ainakin ois tarkotus korjata ne EPR gauget..
kaikista eniten auttas jos ois mitää tietoa mikä gauge tuon aiheuttaa tai mitä oot tehny sitä ennen..
Tässä on lainaus FIDG:n MD-83 panelin Readme.txt:stä
"Know Issues:
1.When u close FS with panel open it may crash the simulator.
(dont have idea why but really think it dosnt mather couse ur
any way closeing it)".
Minulla ei auta FS:n uudelleenasennus eikä y.o. uudemman panelin asennus.
Ei myöskään auta, että laitan "external view" (paneli ei näy) ja sitten suljen FS:n.
Minulla tulee JOKA kerta "Has encountered a problem ... Send ...". Paul Goldingin MD87CLCP auttaa, mutta en haluaisi sitä panelia. Olisi hienoa Antti, jos saisit bugin korjattua.
Kalashnikov:
Jeps.. sain luvan Samulilsta käyttää hänen panelin gaugeja joten tässä jossain vaiheessa voisin pistää ulos jonkumoista updatea.. mutta teen varmasti niin että joudutte hakemaan sekä samulin että minun panelin update koska ajattelin myös käyttää samulin ovehead gaugeja.. enkä viitsi kaikkia gaugeja heittää uusiksi.. ^^
mutta voihan sitä jonkun oman paketti hässäkän tänne VFinn kin heittää..
Jartsu:
Moi,
mulla on FS2002 ja sen kaatumisen FIDG:n MD-83 paneelia käytettäessä aiheuttaa pg.mdxx.go.fma.gau. Tuon kun poistaa, niin siitten toimii.
Navigation