Malmille uusi aita

<< < (2/3) > >>

FINLAS:
Mun Fs 2002:n Malmin kiitoradat ei ainakaan välky ollenkaan...Mukava pikku päivitys muuten tuo uusi aita texture.  

EFHF90:
Minullakin esiintyy tämä sama vilkkumisongelma.
Simuna fs2004 (ja scene oikein asennettu  )

mmniemi:
Jotain teidän on täytynyt asentaa vääri, koska ei se minullakaan välky. Tai sitten minä olen asentanut sen väärin  

Mutta yksi ongelma tuolla Malmilla edelleen on. Jos valitsee listasta aloituspaikaksi kiitotie 09:n, kone menee kuitenkin kiitotielle 27. Ja tätä ei näköjään pysty AFCADilla korjaamaan. Eli siis vian täytyy piileksiä itse sceneryn sisuksissa...

jvarje:

Mutta yksi ongelma tuolla Malmilla edelleen on. Jos valitsee listasta aloituspaikaksi kiitotie 09:n, kone menee kuitenkin kiitotielle 27. Ja tätä ei näköjään pysty AFCADilla korjaamaan.

Kyllä nuokin siellä määritellään, ne täytyy vain laittaa AFCADissa näkyviin (View -> Show Start Locations).

mmniemi:

Kyllä nuokin siellä määritellään, ne täytyy vain laittaa AFCADissa näkyviin (View -> Show Start Locations).

No kasvain... Mutta miksi ne ylipäätään on sitten väärinpäin siellä? Eikös niiden pitäisi automaattisesti mennä oikeinpäin, kun ne sinne lätkäistään?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page