Luontokuvia :)
Diibadaaba:
Ehkäpä vähän lisää väriä kaipaisi? Saa olla erimieltäkin, kun itsehän olen tämmönen karkkinappula pelle muutenkin
Keskimmäisessä vähän liikaa roipetta minun mielestä ja aurinko voisi olla välillä muuallakin kuin keskellä ruutua, mutta muutenhan nuo on ihan teknisesti onnistuneita. Ei huomattavaa kohinaa, horisontit suorassa, metsässä näkyy kivasti pelkkä siluetti + heijastus veden pinnassa
E: Vai onko sittenkin ensimmäisessä kuvassa horisontti vinossa? Minulla voi toki olla tietokonekkin vinossa
tuupaj:
Vai onko sittenkin ensimmäisessä kuvassa horisontti vinossa? Minulla voi toki olla tietokonekkin vinossa
Inan, mutta haittaneeko tuo. En itse huomannut edes, ennen kuin otit asian puheeksi..
Jos nyt kerta väität, että nuo ovat ensimmäiset luontokuvasi, niin pakko myöntää, että ihan onnistuneet otokset! Olen samaa mieltä kuin Miska, lisää väriä ehkä. Itse kyllä laittaisin. Pari sivua taaksepäin selaamalla huomaa kuinka paljon jengi väriä käyttää. Mukaan lukien minä. Miskan termi karkkinappula sopii myös muhun aivan nappiin, heh.
/tuukka
Diibadaaba:
Niin lisäätään nyt itseltäkin vielä ettei jää epäselväksi, on nuo pajlon laadukkaampia/parempia/hienompia/värikkäämpiä ensimmäisiä luontokuvia kuin minulla... Omia ensimmäisiä kuviani ei sovi julkisesti edes näyttää
tyyppi94:
Jos nyt kerta väität, että nuo ovat ensimmäiset luontokuvasi, niin pakko myöntää, että ihan onnistuneet otokset!
En ainakaan äkkiä muista että olisin aikaisemmin tarkoituksella lähtenyt auringonlaskua tai mitään muutakaan luontoon liittyvää kuvaamaan. Korkeintaan tullut räpsäistyä ohimennen kuva tai pari, ilman sen suurempaa "suunnittelua".
Iso vesimato.
Ja mobilisoitu kotilo.
-m
Navigation