Luontokuvia :)

<< < (1053/1090) > >>

100176jp:

Todella hyvä kuva. Tässä on jo huumoriakin mukana 

Tos tos. Ideahan tossa on ihan kiva, ja noitahan on luontofoorumit pullollaan. Harmittaa vaan se, kun noita käsivaralla sataneljäsatkun ja loittosetin kanssa rätkii niin on se aika millimetripeliä, että tarkennus pysyy kohdillaan. Tuossa se on kyllä jossain ihan muualla, kun silmissä. Pienikin heilahdus niin peli on aina menetetty

Tatu:

Jfredrik:
Tatulta nätti kuva. Kivat värit ja tunnelma. Ainoo asia mikä mua vähän tässä haittaa on rajaus. Voihan se olla, että se on paikan sanelema must, mutta mä ottasin ennemmin vähän pois oikeelta ja laittasin vähän lisää vasemmalle, niin että toi veden virtaus ei ikäänkuin valuis  pois kuvasta. Mutta oikein kiva kuva.

-Jani

Tatu:

Tatulta nätti kuva. Kivat värit ja tunnelma. Ainoo asia mikä mua vähän tässä haittaa on rajaus. Voihan se olla, että se on paikan sanelema must, mutta mä ottasin ennemmin vähän pois oikeelta ja laittasin vähän lisää vasemmalle, niin että toi veden virtaus ei ikäänkuin valuis  pois kuvasta. Mutta oikein kiva kuva.

Onhan se vähän ryteikkö siellä vasemmalla puolella, eikä siitä saa niin rauhallista fiilistä, mutta käännetään kuva pystyasentoon. Ehkäpä se vähän muuttuu.

Sitten pari lisää...

100176jp:

mutta käännetään kuva pystyasentoon. Ehkäpä se vähän muuttuu.

Toimii paljon paremmin. Missä muuten kuvattu Kuusamossa?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page