Menopelinne
NipaN:
Virkistelin hieman Valmettia ja tuli laitettua auton viereen parkkiin, en kyllä tuota Valmettia nyt noin pieneksi käsittäny... tai sitten Golffi on iso.
Moro, hieno Valmetti. Älä vaan rupea entisöimään. Mulla on alkuperäiskuntoinen kaksikymppinen vm.1957. Miks sulla on oikea takarengas väärittenpäin ? Ei putoa savikakut ajaessa pois.
Hannu
Jfredrik:
Itse pidin toista vuotta kirjanpitoa kulutuksesta Tankkaus.com sivustolla ja omassa Octaviassa ei heitto tietisikan vs. todellinen välillä ollut yli 0,1l/100km. Useimmiten vielä pienempi. Joskus siis näinkin päin.
Tosin ainakin Ocussa pystyy tietiskan "heittoa" korjaamaan jos on tarvetta ja oikeat vempeleet siihen käsillä.
+1. Mä olen pitänyt oikeestaan aina kirjaa ajotietokoneen ja todellisen kulutuksen erosta. Edellisessä Hondassa ero oli jotain 0,2:n luokkaa ja nyt Golfissa ero on maksimissaan ollu 0,1, joten kyllä aika tarkka on tuo volkkarin näyttämä.
-Jani
JaniV:
Moro, hieno Valmetti. Älä vaan rupea entisöimään. Mulla on alkuperäiskuntoinen kaksikymppinen vm.1957. Miks sulla on oikea takarengas väärittenpäin ? Ei putoa savikakut ajaessa pois.
Hannu
Heh, ei ole tarkoitus entisöidä... muutenkin erittäin hyvässä kunnossa, joskin hieman kulahtanut mutta niinhän se kuuluu olla. uudet kumit se tarvii kylläkin. tosiaan tuo toinen takarengas on väärinpäin ettei kukaan pysty seuraamaan jälkiä
no joo...pappa joskus laittanu vahingossa väärinpäin eikä ole sittemmin muutettu.
Tuo omani on -56 mallia.
NipaN:
Heh, ei ole tarkoitus entisöidä... muutenkin erittäin hyvässä kunnossa, joskin hieman kulahtanut mutta niinhän se kuuluu olla. uudet kumit se tarvii kylläkin. tosiaan tuo toinen takarengas on väärinpäin ettei kukaan pysty seuraamaan jälkiä
no joo...pappa joskus laittanu vahingossa väärinpäin eikä ole sittemmin muutettu.
Tuo omani on -56 mallia.
Moro Jani, sulta puuttuu alkuperäinen peili. Jos haluat kuvia alkuperäisestä Vallusta vm. 57 laita viestiä.
T:Hannu
No, sori et halunnut entisöidä, menin asioiden edelle.
SAMA
ovalila:
Moro Jani, sulta puuttuu alkuperäinen peili. Jos haluat kuvia alkuperäisestä Vallusta vm. 57 laita viestiä.
T:Hannu
Tuota, kyllä niitä kuvia silti saa laittaa ainakin minun puolestani esille.....
Navigation