Kumpi kamera?
nisse90:
olen tässä ostamassa uutta kameraa ja ajattelin kysyä kumpi näistä kahdesta oisi parempi. 1: Olympus C-770 Ultra Zoom 2: Fuji Finepix S5500. Kertokaapa mielipiteenne!
Andersson:
Kameroita voit verrata keskenään tässä linkissä.
Itselläni on Fujin S5500. Voin rehellisesti sanoen olla tyytyväinen, kun ottaa huomioon miten halpa se on.
nisse90:
ja hyviä kuvia tulee vai? eikö tohon fujiin saa myös telejatkeen?(olympukseen ei varmaan saa)
Andersson:
ja hyviä kuvia tulee vai? eikö tohon fujiin saa myös telejatkeen?(olympukseen ei varmaan saa)
Molempiin saa telejatkeen ja paljon muuta, mutta itse en ole ajatellut sitä verkonpainoa omaani hommata. Tässä Olympuksen lisävarusteet.
Ihan hyviä kuvia tulee, tietysti parantamisen varaa aina löytyy. Ei kannata kuitenkaan valita sitä kameraa mitä toinen suosittelee, vaan ostat sen josta olet eniten kiinnostunut.
svirkkul:
Itsellä on myös tuo S5500 plus telejatke. Telejatke satunnaisesti käytössä. Erittäin tyytyväinen ollut hinta/laatu suhde kohdallaan. Kuvia löytyy ainakin tuolla ilmailukuvien viivanvetoa efhk:lla threadissa.
Edit: Näinhän se on että ei kannata valita muiden sanomisten perusteella vaan tee itse vertailu mitä arvostat ja mitä et. Kaikilla nykykameroilla saa hyviä kuvia. Enemmän se on sieltä kameran takaa kiinni ja meikäläisellä ainakin opettelua riittää ja paljon.
Navigation