Kumpi kamera?
Asikainen:
olen tässä ostamassa uutta kameraa ja ajattelin kysyä kumpi näistä kahdesta oisi parempi. 1: Olympus C-770 Ultra Zoom 2: Fuji Finepix S5500. Kertokaapa mielipiteenne!
Käytettyä digijärkkäriäkin kannattaa harkita, koska niiden hinnat ovat jo sen verran alhaalla, mutta siihen sitten pitää ostaa muuta roinaa kuten objektiiveja lisäksi. Toisaalta se roina on käyttökelpoista vielä sittenkin, kun vaihtaa uudempaan runkoon.
Itse mietiskelin digipokkarin tilalle uutta digipokkaria, mutta päädyin sitten siihen tulokseen, että seuraava digikamera, jonka ostan, on järkkäri.
chevy55:
Tuo Fujin S5500:n hintakaan ei nykypäivänä ole paha, Technikdirektillä tarjouksessa 249 euroa. Kohta ei pitäisi koneiden kuvailu olla ainakaan väellä pitkäputkisten pokkarikameroiden hinnoista kiinni
-Mika-
chevy55:
Lisätään vettä myllyyn pitkäputkisen pokkarikameran hankintaa ajatteleville:
Technikdirektillä on tarjouksessa Nikonin Coolpix 5700 399 euroa.
Tuohan ei ole ihan Nikonin uusimpia malleja, mutta lienee yhä kelpo peli monenmoiseen kuvaukseen.
mmniemi:
Technikdirektillä on tarjouksessa Nikonin Coolpix 5700 399 euroa.
Tuohan ei ole ihan Nikonin uusimpia malleja, mutta lienee yhä kelpo peli monenmoiseen kuvaukseen.
No joo, ei tuo tietty tuohon hintaan enää paha ole (itse maksoin aikoinaan 1500€). Mutta toisaalta, itse ehkä sittenkin panostaisin ainakin 8700:een. Siinä on korjattu hieman noita 5700:n puutteita ja lisätty kennoon vähän kokoa. Mutta kyllä tuo 5700:kin näppäilykamerana on (s)oiva peli
Esa:
Minä taas ottaisin Nikonin pokkareista 8400, 5400 tai 4500 -mallin.
Navigation