Shottisi jossa on sitä jotain....
geoffco:
Näissä on ehkä jotain: minun (jatkuvasti melkein) valmis B712 paneeli ja myös muutama uusi AES teksturi...
(suurempi versio 2400x1920)
(suurempi versio 2500x1920)
(suurempi versio 2700x1920)
(suurempi versio 2200x1920)
(suurempi versio 2200x1920)
Geoff
Wanhis:
Näissä on ehkä jotain: minun (jatkuvasti melkein) valmis B712 paneeli ja myös muutama uusi AES teksturi...
Varsin mielenkiintoinen projekti ja hyvin esikuvansa näköinen paneeli. Olisi varmaan ihan oman juttusarjansa/esittelyn arvoinen, tuolla maisema ja lentokonesuunnittelu osastossa. Oletko tehnyt gauget itse?
geoffco:
Varsin mielenkiintoinen projekti ja hyvin esikuvansa näköinen paneeli. Olisi varmaan ihan oman juttusarjansa/esittelyn arvoinen, tuolla maisema ja lentokonesuunnittelu osastossa. Oletko tehnyt gauget itse?
Kiitokset. Joo, laitan vaikka laajemman esittelyn tuonne lentokonesuunnittelu alueelle joskus myöhemmin; toiset paneelit, kaikki EICAS sivut etc etc.
Projektissa on VANS Aircraft Company 717 paneeli pohjana, mutta tosiaan nyt on jo melkein kaikki tehty uusiksi itse XML gaugeissa. Joku bmp on vielä alkuperäinen. ND näyttö ja FMS ovat ISG1 paketista.
Seuraava iso työ on sitten katsoa jos toimii FSXssä, kun nyt on vaan FS9ssa...
Geoff
dc10-30:
Hieno 717 paneeli. AVSIM:istä uusin FS9:ille minkä löysin oli vuodelta 2006. Vanhojen paneelien resoluutio on usein liian matala (esim. Alain Capt MD-11 paneeli) nykypäivän isoille laajakuvanäytöille.
Onko tämä tulossa yleisesti saataville?
Saikksa:
Hieno 717 paneeli. AVSIM:istä uusin FS9:ille minkä löysin oli vuodelta 2006. Vanhojen paneelien resoluutio on usein liian matala (esim. Alain Capt MD-11 paneeli) nykypäivän isoille laajakuvanäytöille.
Onko tämä tulossa yleisesti saataville?
Paneeli on tällä hetkellä saatavilla Blue1Va:n lentäjille.
Navigation