Laivakuvausta...

<< < (8/283) > >>

0999:

Onko nuo viimeiset kuvat muuten Hernesaaresta otettu?

Hhmmmm....Otsi taitaa olla kuvattu joko Kaliningradissa taikka Pietarissa. Romantika kuvat ainakin Sammonlaiturilta Helsingissä, Tallinkin terminaalin(Länsisatama) vierestä(?).

FSPilot:
Miten muuten tuo Eurooppa, miten se on, kun olen kuullut että Viking Linene olisi varannut tai tilannut tuon laivan mutta sitten se ei pystynyt maksamaan niin Silja olisi ostanut sen? Että pitääkö paikkaansa? Tuntuu kyllä oudolta jos pitää paikkaansa.     

mmniemi:

Miten muuten tuo Eurooppa, miten se on, kun olen kuullut että Viking Linene olisi varannut tai tilannut tuon laivan mutta sitten se ei pystynyt maksamaan niin Silja olisi ostanut sen? Että pitääkö paikkaansa? Tuntuu kyllä oudolta jos pitää paikkaansa.     

Mikä siinä muka outoa on? Voi niitä taloudellisia vaikeuksia tulla ihan yllättäen...

http://fi.wikipedia.org/wiki/M/S_Silja_Europa

ohjvg:

Niin, aiheestahan oli tämän saman keskustelun ensimmäisellä sivulla... 

atiempo:

onneksi on taas kesä kohta...

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Navigation

Up one level

Next page

Previous page