Angående Inspelning på Teamspeak

<< < (4/4)

FlyScandinavian:

Någon här kanske tar åt sig av att blivit utkickad under ett försök att spela in en utvecklingsstörd pilot på IVAO?
Sen antar jag att personen i fråga förmodligen hade delat med sig av detta ljudklipp till sina vänner och bekanta..
Detta är inte schysst alls.

Jag tar steget ut i ramp ljuset och erkänner att det var jag.
Jag loggade in som OBS och hörde något som jag inte väntat mig, så jag trodde (dum som jag är) att piloten i fråga var lite lullig/packad. Jag tänkte att detta inte kunda sluta väl så jag tryckte på "Record" och efter ca 1 sekund så blev jag kickad. Ungefär då gick det upp för mig att han kanske inte var packad en vardageftermiddag.
När sen Fredrik (ATC vid tillfället) skällde lite på mig över MSN så förstod jag att han faktiskt var utvecklingsstörd. Eftersom jag själv inte har några erfarenheter av utvecklingsstörda så var detta inte uppenbart för mig.

Så här i efterhand skäms jag något enormt för att jag inte tänkte efter före.

Jonas:
Det enda jag vill komma fram till i den här tråden är att man kan ge en förklaring innan man gör några förhastade åtgärder. Om nu Thomas sitter som högste höns, varför kan han då inte uppträda lite trevligare mot medlemarna? Ni som tjatar på att alla som flyger offline ska komma online bara för att det är roligare. Men när man väll kommer online, får man ett otrevligt bemötande. Är det en bra taktik för att locka fler flygsimmare till IVAO ?
Och såvitt jag vet fanns det ingen utvecklingsstörd person på kanalen.

/Ska vi fortsätta dilla om det här fram och tillbaka eller ska vi komma tram till något??

thomashjelm:

Jonas,

Om du har bekymmer med mitt sätt att bemöta användarna så maila mig om det.

Nog Tramsat, ATC som sitter besätämmer om det får spelas in eller ej, beroende på vad han själv vill och vad piloterna säger. Tråden låst.

/T

Navigation

Up one level

Previous page