Yleistä palautetta foorumin toiminnasta

<< < (2/34) > >>

Juhowee:
Annan nelosen.
Ystävällistä porukkaaVastaus kysymyksiin löytyy useinHelppokäyttöinen ja nopeaMonipuolinenTarpeeksi toimintojaSopiva liikenne (=uusia viestejä, muttei liikaa)

Tylsä ulkoasu (minun mielipiteeni)

Eli ihan hyvä voorumi. Ulkoasusta sen verran, että sininen väri on OK, mutta pikkasen vois muutella. Ja uusia kuvia, esim. nuo navigaation (Haku, Profiili, Kirjaudu ulos) kuvat vois vaihtaa ja uusia/Ei uusia viestejä aiheessa kuvat, äänestyspalkit, hymiöt tarvitsevat jotain. Ainahan sitä pientä. Ulkoasusta sanaharkkaa ennenkin (itse aloitin aiheen siitä) joten älkää pliis kommentoiko mielipidettäni kovin suuresti.

Kokonaisuudessaan foorumi on kuitenkin todella käyttökelponen ja hyvä 

Ilves:
Hei kaikille!

Kyllä tämä foorumi on minusta erittäin tarpeelinen.
Enpä lentelisi varmaankaan yhdelläkään ad on koneella, tai yhdellekään ad on kentälle, jollei tätä foorumia olisi käytettävissä.
Kyselyihin saa yleensä heti vastauksia eri henkilöiltä ja erilaisia.
Henkilökohtaisesti minua on aina autettu kun olen jonkin probleman edessä ja esittänyt kysymyksen.

Pe7e:

Juup, muuten tosi tyytyväinen mutta sen mainosbannerin vois ottaa pois joka mainostaa flight forumia..Ite selailen noordikin kautta niin tietyin väliajoin se aina pongahtaa esille. Joskus jopa useita kertoja päivässä.

Hmm, niin joo tuo. Eipä tullut tuolla aikasemmin mieleen, mustakin tuo on turha (ainakin mulle..), sehän siis tulee vain kerran kun avaat selaimen ja tulet foorumille.. sitte ku painat "ohita" niin se ei enää tule.. sitten taas kun selain on suljettu ja avattu uudestaan. Eihän se sinäänsä haittaa..  

juhake:
Salee vitonen!

Palstan moderointisuuntaus ja -nopeus ovat aivan omaa luokkaansa! Samoin kun sen yleinen taso. Käytännön asiat ovat hyvin toteutettuja. Itse osallistun lähinnä simulaattoripuolen keskusteluun, ja seuraan vierestä oikeaa ilmailupuolta, molempia todella innokaasti. Selaan palstaa FSN:nän kautta. Yhteishenki on todella hyvä. Tosin jotkut simupuolen henkilöt saisivat jättää viisastelun vähemmälle ja auttaa muita. Kaikki ovat joskus aloittelijoita!

Kysymyksiin saa hyviä, kaikenkattavia vastauksia. Apua saa aina, lähes missä asiassa tahansa. Käyttäjiä voisi houkutella mukaan jonkinlaisella kampanjalla... Esim. "Kaapista ulos" -ketju sai monet rekisteröitymään... Tai sitten Sami vaan paikalliseen markettiin jakamaan lentolehtisiä... Ehkei kuitenkaan. ;P

Sellainen asia tuli mieleen, että varsinkin ilmailupuolella on hieman vanhempaa sukupolvea, joille esim. nettilyhenteet/-fraasit saattavat aiheuttaa päänvaivaa, joten ylläpidolta pieni opas tähän asiaan?

Kiitos tästä oikeasti mahtavasta palstasta!

EDIT: Tuomo Seppälän kanssa samoilla linjoilla.

Stumppi:
4½.
Homma pelaa pirun hyvin. Moderaattorit/ylläpitäjät osaavat asiansa, sekä ovat sopivan rentoja. Foorumilla on selvästikkin hyvä henki, sekä käyttäjät ovat valmiita jakamaan kokemuksiaan, sekä neuvomaan meitä muita. Ulkoasu on näin hyvä, paitsi pari pientä ilmailuhenkistä uudistusta voisi tehdä terää. Itse eniten seuraan simulaattorikeskustelua, sekä ilmailuvalokuvauspuolta. Tietenkin pientä napinaa on aina, mutta ei mitään, mikä vaatisi mainitsemista. Keep up the Good work 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page