Kul även på en Måndag
Jakob:
Varför ens tänka tanken?
Vi måste väl ändå få bemanna hela sverige som en bra service till våra piloter utan att bli påhoppade för att "konkurrera med IVAO's svenska onlinedag?"?
Och varför tolka en helt vanlig fråga som ett påhopp? Jag ville bara ha ett svar, inte en diskussion. Sorry om du tog illa upp.
frazer:
Och varför tolka en helt vanlig fråga som ett påhopp? Jag ville bara ha ett svar, inte en diskussion. Sorry om du tog illa upp.
Tyckte bara det var en mycket underlig frågeställning i sammanhanget.
Svanholm:
Att ni ens börjar denna diskusion när ni vet hur stämmningen ligger
mellan bägge nätverken.
Dson:
Att ni ens börjar denna diskusion när ni vet hur stämmningen ligger
mellan bägge nätverken.
Instämmer. Ideligen pratas det om att vi inte borde diskutera detta. Men likt förbannat är det alltid någon som drar upp det igen!
Otroligt kul att även VATSIM har mycket ATC och trafik! Hoppas det blir fler dagar, så kanske jag kommer också!
//Daniel som gärna flyger på båda nätverken och som inte vill att ännu ett tjafs blossar upp....
frazer:
Tyvärr borde jag ha anat att någon skulle störa sig på en tråd som både innehöll orden IVAO och VATSIM, och därför dra upp samt förstärka "diskussionen" ytterligare. Ni som är så taktiska och håller reda på vad man bör och inte bör posta borde väl veta bättre?
Vill bara klargöra att det är inte personerna som stör sig på att tråden innehöll både ordet VATSIM och ordet IVAO som du skall vara irriterad på utan på den/de personer som gjorde att båda orden förekomm. Vi har delar upp forumet i två delar just av den anledningen.
Navigation