FSnordicin uusi ulkoasu..
odo:
Eh...niinkö?
Mikä vika sitten Flightforumissa on? Häiritsee Oikeaa Lentäjää liikaa että simuilijatkin pääsee samalla plastalla temmeltämään?
tuomoseppala:
Mikä vika sitten Flightforumissa on? Häiritsee Oikeaa Lentäjää liikaa että simuilijatkin pääsee samalla plastalla temmeltämään?
*reps*
---
Mut hei, tää uusi ulkoasu on oikeasti ihan mielettömän hyvän näköinen. Ei niinkään tässä foorumin puolella, mutta itse FSN -puolella on ihan uusi meininki päällä.
Onneksi olkoon ulkoasun toteuttajille ja logosuunnittelijoille, sekä koodareille ja muille taustavoimille.
Mitä tulee Wikiin, niin se on äärimmäisen hieno juttu! Se ainakin vähentää samojen kysymysten pyörimistä foorumilla uudelleen ja uudelleen. Ja kuka tietää mihin mittoihin se saattaa kasvaa, kun sekä simupellet että Ihan Oikeat Lentäjät laittavat päänsä ja kokemuksensa yhteen. Saattaa vallitsevan tiedon määrä olla merkittävä.
Mikäli Wikiin halutaan raapustaa jotain ennen sen lanseerausta, sanon HEP! jos tarvitaan apua sisällöntuotannossa!!
-tuomo
Pirtu:
Tuli jo hetkeksi mieleen "Keisarin uudet vaatteet" -satu. Kaikki hehkuttavat, mutta itse en
huomaa mitään muuta kuin sivun yläosassa uuden palkin ja logon.
Mulla kirjanmerkki fsn:ään on tosin suoraan osoitteeseen ..../discussion, ettei se freimi oo koko ajan
sivulla häiritsemässä. Nyt kun kokeilin tulla sivuille ihan "alusta", niin huomaan jo enemmän muutoksia.
Frame on ainakin otettu pois ja muutenkin sivusto on paljon "nykyaikaisempi", mitä se ikinä tarkoittaakaan.
(tai no, vaaleita sävyjä, liukuvärejä ja ylävalikkoahan se taitaa tarkoittaa)
Noh, kaikenkaikkiaan hyvältä näyttää ja uudistukset on mun mielestä aina hyvä juttu kunhan niitä ei tehdä
käytettävyyden kustannuksella.
ikonen:
Yhdyn edellisiin, näyttää erittäin hienolta.
sami:
Tuli jo hetkeksi mieleen "Keisarin uudet vaatteet" -satu. Kaikki hehkuttavat, mutta itse en
huomaa mitään muuta kuin sivun yläosassa uuden palkin ja logon.
Joop, foorumin ulkoasu ei ole vaihtunut vielä mihinkään, mutta varmaan sitäkin täytyy viilata hieman tulevaisuudessa. Mutta se ei ole nyt se isoin asia, vaan ensin täytyy tehdä nuo puuttuvat sisällöt valmiiksi vielä. Kun kuitenkin uudet sivut tuonne 7.10. simutapahtumaan oli luvattu, niin ei kehdannut sen yli venyttää, vaikka muutama osio ei olekaan valmis vielä. ...kun jo tarpeeksi kauan on olemattomia deadlineja paukuteltu ohi niin päätin sitten laittaa roskan esille suoraan.
Eikö kukaan ole oikeasti mitään bugeja löytänyt? Tosin ei tuossa mitään ihmeempää pitäisikään olla, kun samaa sivun pohjatekniikkaa on käytetty jo ~vuoden alusta asti parilla muulla sivustolla. Jotain pikkujuttuja kylläkin aina löytyy.
Navigation