FSnordicin uusi ulkoasu..
Lauri:
Nyt on todella tyylikäs ja kätevä tuo yläpalkki! Foorumi on nyt lähellä täydellisyyttä! Ainoa mikä tulee mieleen on se, että saataisiko ilmettä vielä enemmän ilmailuhenkiseksi? Siis kuvakkeiksi lentokone-malleja tai muuta mistä kävisi foorumin teema?
Esa:
Niin ja tosiaan vielä se että tämän sivuston nimihän on Flight Simulator Nordic. Sitä ei mainita tietääkseni missään.
Vai mainitaanko?
Jaketus:
Hieno ulkoasu , mutta itse en henk. koht. tykkää tuosta logosta, se kone siinä keskellä on hieno, mutta noi läpyskät
Ilves:
Mainiota
Eilen, kun välillä poikkesin tältä sivustolta katsomaan illan YLE:n TV uutiset, joka otti aikaa noin runsaan ½ tuntia, ja kun heti tulin takaisin, niin totesin tapahtuneen.
Mikäs se on se semmoinen WIK? Minulla oli joskus sellainen amerikan sukulainen, jonka nimi oli Vihtori. Häntä kutsuttiin nimellä Wick.
kenkku:
Mikäs se on se semmoinen WIK? Minulla oli joskus sellainen amerikan sukulainen, jonka nimi oli Vihtori. Häntä kutsuttiin nimellä Wick.
Wiki on tapa/ohjelma kerätä käyttäjien lisäämää tietoa yhteen. Hyvä esimerkki wikistä on Wikipedia
Navigation