Följa en route?
Nils Herngren:
Jo, det kan du iofs ha rätt i, förhoppningsvis kommer det några bättre såsmåningom. Och PMDGs 737a kan jag också rekommendera varm! Störtenkel att lära sig och välidgt allsidig.
PMDGs 747a är också att rekomendera.
Samt personligen, alla IFDGs plan! Riktigt fint målade och väldigt bra om man inte är så suger på att kasta ut några hundralapar på ett plan.
Mikael Mattsson
Och då är Ken Mitchells Airbuspaneler (freeware såklart) att rekommendera, finns inget som kommer i närheten av dem
RoniisH:
Och då är Ken Mitchells Airbuspaneler (freeware såklart) att rekommendera, finns inget som kommer i närheten av dem
Personligen skulle jag nog rekommendera Eric Marcianos freeware panel, den absolut bästa.
Jakob:
Jag förstår inte varför alla har något emot PSS. Panelen är fullt flygbar, och mergar man med iFDG för A32X och POSKY för A3XX så kan man även njuta av modellen.
Marcuzzz:
Jag förstår inte varför alla har något emot PSS. Panelen är fullt flygbar, och mergar man med iFDG för A32X och POSKY för A3XX så kan man även njuta av modellen.
+1
//Marcus
ludde04:
Håller med dig Jakob! Har aldrig upplevt problem med panelen, dessutom är den grymt lätt att använda
Navigation