Illukyssäreitä

<< < (10/12) > >>

Jorma:
Jees mulle on nyt TrackIR tulossa, se varmaan auttaa toimintaa...
Mikäs mielipide tai käytännön kokemusta polkimista taistelun tuiskeessa?
Kuinka paljon olette modifioinut näppäinkarttaa, onko olemassa jotain valmiita, parempia kuin default vai pitäiskö täs kaikki alkaa alusta rakentaa mieleisekseen?

Miksi lobby sessioissa tuntuu et kaikilla on parempi, nopeampi, ketterämpi ja osuvampi kone?

Mitä sheating ohjelmia pelaajat käyttää kun sessio välillä herjailee niistä?

Mitä mieltä koneiden suorituskyky mallinnuksesta olette?

Tuolla sanottiin että painamalla  shift Lobbyn käynnistyessä pääsee valitsemaan IL version...  missähän kohtaa tarkallaeen koska en ole itse asiasssa onistunut?

Ei muuta tällä kertaa...

OPe:

Jees mulle on nyt TrackIR tulossa, se varmaan auttaa toimintaa...
Mikäs mielipide tai käytännön kokemusta polkimista taistelun tuiskeessa?
Kuinka paljon olette modifioinut näppäinkarttaa, onko olemassa jotain valmiita, parempia kuin default vai pitäiskö täs kaikki alkaa alusta rakentaa mieleisekseen?

Miksi lobby sessioissa tuntuu et kaikilla on parempi, nopeampi, ketterämpi ja osuvampi kone?

Mitä sheating ohjelmia pelaajat käyttää kun sessio välillä herjailee niistä?

Mitä mieltä koneiden suorituskyky mallinnuksesta olette?

Tuolla sanottiin että painamalla  shift Lobbyn käynnistyessä pääsee valitsemaan IL version...  missähän kohtaa tarkallaeen koska en ole itse asiasssa onistunut?

Ei muuta tällä kertaa...

-Tirri helpottaa vihujen seuraamista mukavasti.

-Polkimista ei ole mulla kokemusta.

-Näppäinkartta/Joykkarin confaaminen kannattaa tehdä omien tarpeiden mukaan

-Lobbyssä pääset vaihtamaan käynnistys-exeä seuraavasti: CONNECT / SELECT GAME > DISCONNECT > CTCTRL+SHIFT alaspainettuna kun klikkaat CONNECT> etsi haluamasi exe > Save > CONNECT

-Olen todennut saman asian noista vihollisista. En ole saannut selville, että mistä se johtuu kun tulee alasammutuksi 

-Sheating ilmoitukset johtuu serverin tai jonkun pelaajan yhteysongelmista, eli eipä noita cheetttareita näy.

-Eipä ole kokemusta oikeiden koneiden lentomallinuksesta. Tämä on aihe josta saa aikaiseksi ikuisuuväittelyn

-Lobbyssä pääset vaihtamaan käynnistys-exeä seuraavasti: CONNECT / SELECT GAME > DISCONNECT > CTCTRL+SHIFT alaspainettuna kun klikkaat CONNECT> etsi haluamasi exe > Save > CONNECT

Rutilus:
Eipä tuohon nyt paljoa ole lisäämistä. Tirri helpottaa elämää kuin myös polkimetkin ja takaisin entiseen ei paluuta ole.

Noista cheatingeistä jotta ne saa näkymään hiukka eri malliinkin. Illun pääkansiossa on i18n niminen kansio jonka sisältä löytyy tiedosto nimeltään "netmessages.properties". Avaa se vaikka muistioon. Sisältä löytyy tällainen rivi:

user_cheating1  Cheating has been detected!
user_cheating2  Cheating has been detected!
user_cheating3  Cheating has been detected!

Nuo muutetaan sitten tähän malliin:

user_cheating1 {0} is Lagging!
user_cheating2 {0} is Causing Lag!
user_cheating3 {0} is Really Lagging!

Sulkujen jälkeinen teksti saa olla muutakin...

Juhozzz:
Miksiköhän en saa noita päivityksiä asennettua. Olen kyllä ladannut esimerkiksi tuon 4.08, mutta se ei suostu asentumaan vaikka sitä asennan ihan oikeaan kansioon.  Olisi mukavaa kokeilla sitä netissä ja saada virallisesti ässän arvonimi.  (Tai sitten ei, mutta kuitenkin) 

OPe:
Moikka

Vaikkapa tuolta. Vaatii rekisteröitymisen. http://www.warbirdsofprey.org/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=1

Tarviset IL2 1946 ja siihen 4.08m ja 4.09m päivitykset, jotta pääset ässäilemään.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page