Missä mennään?
ametlib:
San Fransisco KSFO?
Juu - sehän se. Olin testailemassa BlueSkyn photomaisemia ja näppäsin kuvan. Kyllä sieltä rakennuksia löytyy:
http://www.blueskyscenery.com/index.html
Sceneryn koko on nyt Kalifornian osalta noin 19 gigaa ja vajaa puolet on vielä asentamatta vaikka kaikki onkin ladattu. Sitten on vielä muutama muukin alue, kuten sivuilta voi havaita. Luin, että yövalaistus olisi kateissa, mutta että UT Terrain USA saattaisi auttaa asiaan - en tiedä vielä. Oli niin helvetillinen duuni (pari päivää) ladata ja purkaa tuo Kalifornia-paketti ettei yöllä enää oikein hotsittanut testailla. No joo tietysti - tekijän työmäärästä en edes viitsi puhua tässä samassa yhteydessä.
Nuo sceneryt ovat satavilla myös FSX - miltä ne näyttävät siinä, en osaa sanoa. FreeWarea, vaikka pieni lahjoitusmuotoinen apu onkin suotavaa pussin ja omantunnon mukaan. Itse laitoin tukea, sillä en nyt kehdannut olla laittamattakaan. Työmäärä lienee kaikkineen melkoinen. Esa Sairiokin olisi varmasti voinut käyttää omissa projekteissaan samaa metodia ja olisi näin saanut edes jotakin pientä korvausta tehdystä työstään, mutta joo - ei ole minun asiani puuttua näihin juttuihin. Tuli vaan mieleeni, kun latailin noita BSS:iä.
JulleS:
Tämä ei taida olla vaikea
Pade:
Rhodokselle menossa?
JulleS:
Oikein
B-7-5-7:
Sorvsorv, mutta mihin?
Navigation