Virallinen MSL = Mitä Söit Lennolla-topic
Tiinuski:
Pitäis vissiin olla miesten ja naisten annokset erikseen, jos sulla jää nälkä moisista, kun itse ois hädin tuskin joka annoksesta puolet syödä
AmiGo98:
Olet kyllä hienon reissun tehnyt! Mäkin haluun takas Oseaniaan! Onkos toi Air Tahiti Nui muuten hyvä yhtiö(palvelu yms.)?
kartano:
Pitäis vissiin olla miesten ja naisten annokset erikseen, jos sulla jää nälkä moisista, kun itse ois hädin tuskin joka annoksesta puolet syödä
No kyllä mä lihoin tällä kolmen viikon lomalla 2½kg, mutta se tuskin on lentokoneaterioiden ansiota.
Olet kyllä hienon reissun tehnyt! Mäkin haluun takas Oseaniaan! Onkos toi Air Tahiti Nui muuten hyvä yhtiö(palvelu yms.)?
Tuo Tahitin suunta ei taida olla kovin kilpailtua, koska lippujen hinnat ovat yhtiöstä riippumatta aika kalliit ja yhteneväiset. Hinnoista huolimatta TN käytti ainakin LAX:issa ulkopaikkoja eli bussiyhteydellä terminaalista koneeseen ja terminaalikin oli halpismallia eli kyseessä oli pelkkä halli. Ruoatkaan eivät mitään hääppösiä olleet, mutta kaikki juomat sentään kuuluivat lipun hintaan. Pienessä amenity-kitissä oli silmälappuset, sukat ja korvatulpat. Henk.koht. IFE oli, mutta ruutu tupakkiaskin kokoinen ja muutenkin vuodelta miekka&kypärä. Tärkein osuus kuitenkin toimi eli koneet lensivät aikataulussa ja veivät turvallisesti perille ja takaisin.
Sen sijaan Papeeten check-inistä voisin inistä ihan erikseen, niin luokattoman hidasta toiminta siellä päässä oli...mutta eipä tuolla seudulla muutenkaan olla missään länsimaisen tehokkaita...
-m
FlyBoy:
Aamupala aika perussettiä, pisteet lämpimästä croissantista.
-m
Hieno setti kaiken kaikkiaan! Ja AA:n aamiaisella pysyy taatusti hiilarit ylhäällä!
FlyBoy:
Laitetaas vähän AAmerikan ihmettä, eli kyseessä JFK-LAX//SFO-JFK, American Flagship Service, Business Class. Ja mikä parasta, koneena molempiin suuntiin Boeing 767-200!
AA133
JFK-LAX
Toukokuu 2012
Tässä yksi kaunottarelle:
Ja yksi moottorille:
Kun päästiin ilmaan, alkoi palvelu cocktaileilla (Bloody Mary) ja kuumilla pähkinöillä:
Alkuruoka tuotiin tarjottimella:
Prosciuttoa, melonipyrettä balsamicolla ja parmesaania:
Salaatti, jossa mukana mozzarellaa:
Bread and butter:
Pääruoaksi tortelliinia kermakastikkeessa, toinen vaihtoehto oli pihvi tykötarpeineen:
Jälkkäriksi jäätelösundae, tällä kerralla suklaakastikkeella ja pekaanipähkinöillä:
AA18
SFO-JFK
Toukokuu 2012
Paluusta ei ole montaa kuvaa, koska lento oli yölento, joka meni suurimmaksi osaksi nukkuessa.
"Midnight Raid" on AA:n nimitys näille yölentojen iltapalalle. Kolme vaihtoehtoa; keitto, juustolautanen tai salaatti. Itse valitsin viimeisen. Ja lasissa oleva valkoinen mönjä on salaattikastiketta:
Salaatin päällä Bloody Mary-marinoitu lohifile:
Kaiken kaikkiaan näiden USAn sisäisten lentojn palvelu ja tarjoilu ylitti kaikki odotukset. Hakkasi mennen tullen monet AA:n Atlantin ylitykset!
Navigation