Lennonjohtopyynnöt tänne (Ilmoita myös verkko jossa lennät)

<< < (2/132) > >>

ToniT:

Ilmeisesti näytönohjain on sellainen, etten voi ikkunoida FS:tä, joten en myöskään voi seurata mitä verkossa tapahtuu silloin kun olen itse lennolla!
T: Mika

alt+tab?

zetair:

alt+tab?

Ilmaisin asian väärin! FS kaatuu, jos sen laittaa ikkunaan (joskus onnistuu kerran, mutta kun palauttaa niin jää vain musta ruutu). Ajureita olen vaihdellut ja asetuksia myös, mutta kun ei, niin ei!

teemupi:

aloitteleva pilotti No itse en näe mitään, ja kun koitan saada infoa Vatsimis:ta kaatuu FSbrowser siihen paikkaan! Eniten ehkä ottaa kupoliin se etten saa tietoa lennonjohtoalueista maailmalla? Kai olen sitten tuomittu "informaatio blokkiin" siihen saakka kunnes saan toisen tietokoneen käyttööni

Voit valita jätätkö lentosuunnitelman pelkästään VACC:n FPL-listaan vai lähetätkö sen myös VATSIM:iin. Itse käytän edellä mainittua. Lennonjohtajat näkevät heti VACC:n etusivulta milloin on lentoja tiedossa ja voivat näin suunnitella omia lennonjohtovarauksiin samoille ajoille.

zetair:
Tässä ikkunoinnin lopputulos!

[ attachment removed ]

ToniT:
En osaa tuohon sanoa mitään. Mutta en myöskään ymmärrä miten ongelmasi tähän nyt liittyy? VACC:iin voi lähettää sen plaanin, ennen kuin laittaa simua edes päälle.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page