Nytt forum för dig som letar

<< < (2/3) > >>

Madito:

Trodde nämligen det bara var du som kämpade på!

Håller faktisk med, verkar faktiskt bara vara du 

vigge:
Mycket bra, att FSN skapat denna nya deltavla. Ska jag vara ärlig så var jag riktigt trött på alla letar frågor som dök upp förr som nästan liknade varandra efter varandra. Men nu när man kan skicka alla sina "letar" frågor i en endast deltavla så tror jag och hoppas att detta kommer försvinna.

Mycket bra gjort FS NORDIC!

Nippegubbe:
Kommer herr moderator att föra statistik över återkommande frågor och högst upp lägga ett låst inlägg där det rangordnas efter efterfrågan med de vanligaste länksvaren.
För jag har märkt en ökande tendens att man (jag) vill använda sig av den kunskap som redan finns här av personer som redan hittat det många söker. Det är ofta enklare att fråga här än att t ex Googla då jag som ny i branchen och ofta inte vet vilket sökord som är bäst att använda. En FAQ helt enkelt.

AlexFlygare:
Det brukar ju stå över alla forum vilka som håller koll på det.

Ex: (Moderatorer: Thomas Hjelm, Karl Bruno, Christoffer Stenvall, Magnus Viktorsson, Joakim Ewenson, Johan Adolfsson, Mattias Axelsson, Christoffer Ström, Martin Loxbo)

Snyggt gjort Thomas

/Elix

Martin.S:
Hej !

dum tanke kanske men e de inte bättre att lyfta fram den här kanon delen till "Swedish discussion" så e
den lättare å se och moderatorerna får mindre att göra .
Tanken från min sida är att dom som ofta söker är nya i gemet å kanske behöver se rubriken på en gång innan dom postar i en annan del .
Bara en tanke !

mvh
Martin.s aka SAS1224

Navigation

Up one level

Next page

Previous page