Super Caravelle project
Jalmari:
PIHER sensorien kytkennät Simkitsien CCU2 lankkuun on edelleen vaiheessa....
Kertoiskohan Simkits hahmot, mikä piher, miten ja mihin kohtiin piuhat pitäisi vetää.
Nyt oon virittänyt sen koko vihreän alustan systemiin kiinni ja toimiihan se mutta ...
mistähän noita PIHEREITÄ saa suomesta?
HSI:n ongelma oli katkennut liukurengas.
Ratkaisu: hommasin toisen HSI:n Airline Pilot's Historical Society ltä.
Tässä kuvia etenemisestä, ennen testailua.
tigert:
Jalmari, mulla olis pari sähköisesti ohjattavaa VOR/ILS -näyttöä muuten, onko tommosille tarvetta? En tiedä ehdinkö ite noita värkätä koskaan käyttöön, joten jos haluat tunkata.. niihin tais olla kytkiksetkin. Toisessa oli vaan vor-neula ja toisessa myös liukupolku.
CENTRONICS-liitin tai sen näköinen on purkin takaseinässä.
-- T
Jalmari:
Jalmari, mulla olis pari sähköisesti ohjattavaa VOR/ILS -näyttöä muuten, onko tommosille tarvetta? En tiedä ehdinkö ite noita värkätä koskaan käyttöön, joten jos haluat tunkata.. niihin tais olla kytkiksetkin. Toisessa oli vaan vor-neula ja toisessa myös liukupolku.
CENTRONICS-liitin tai sen näköinen on purkin takaseinässä.
-- T
Kiitos tarjouksesta!
Varmasti, itse asiassa toi toinen VOR puuttuu, koska tähän HIISIIN meni sen osat
kaikki käy, niissä kun on yleensä pari muutakin käyttökelpoista osaa...
...esim kuvassa näkyy to-from Flag
Meinnaan pistää sen toimimaan opencockpits master cardin leds out -virralla...
so sen sijaan, että syttyy lamppu painuukin rele alas...kokeilin regulaattorilla ja toimi 5 voltilla!(säkää pitää olla)...
virran kulutus täytyy mitata, mutta vaikutti hyvin pieneltä... paljonkohan se ledi vie
tigert:
so sen sijaan, että syttyy lamppu painuukin rele alas...kokeilin regulaattorilla ja toimi 5 voltilla!(säkää pitää olla)...
virran kulutus täytyy mitata, mutta vaikutti hyvin pieneltä... paljonkohan se ledi vie
Mun mielestä joku muukin oli tehny releillä ledi-ulostuloista juttuja - onhan noilla se relekorttikin, mut jos ei muuta ni laita pienempi rele joka laukaisee isomman releen jos ei suoraan toimi.. (minähän en mistään mitään tiedä -disclaimeri tähän perään =))
FIN0109:
Moro!
"Konsolin juureen pitäs löytää haitarikumipeite...mistä lie?"
Jostain "vanhasta" kuormautosta vaihdekepin juuresta?
Mielenkiintoinen projekti - Joskus aikojen alussa faijan mukana on Superissa tullut oltua "2nd officerina"!
-Kaitsu
Navigation