Hevien talviset kotimaankeikat

(1/23) > >>

Janne V:
Hei!

Minkä takia heavyt (MD-11 ja lussubussi) liikennöivät Ouluun ja Rovaniemelle talvisaikaan? Ja olisiko tälläisiä lentoja tiedossa vielä tänäkin vuonna, kun itse haluaisin mukaan... 

AYFF:
MD-11 ei heittänyt viime talvena yhtään kotimaankeikkaa, lussusta en muista. Koulutulentoja vilkkaimille vuoroille.

Tupe:
Tämä on minuakin kiinnostanut!
Ilmailuvalokuvat-puolella kyllä näyttäisi olevan Pekka Kaikkosella kuvia viime vuoden jouluaatolta, joissa MD-11 ja Lussu esiintyvät. http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,70183.0.html  Tänä vuonna vois kyllä itsekin lähteä testaamaan Finskin hevejä, kunhan ei tarvitse Aasiaan tai rapakon taa lähteä.  Otathan Janne mukaan? 

AYFF:

Tämä on minuakin kiinnostanut!
Ilmailuvalokuvat-puolella kyllä näyttäisi olevan Pekka Kaikkosella kuvia viime vuoden jouluaatolta, joissa MD-11 ja Lussu esiintyvät.

Viime vuoden jouluaattona AY74 (LQA) Naritasta palatessaan teki välilaskun Rovaniemelle ja viereiselle portille tuli hieman myöhemmin AY80 (LGB) Nagoyasta. Jälkimmäisessä koneessa oli kunnia olla itse mukana.

RVN-HEL välille ei myyty lippuja eli ei ollut sellainen perinteinen kotimaan keikka.

Tänä jouluna Japanin koneet lentävät suoraan Helsinkiin.

vuonna vois kyllä itsekin lähteä testaamaan Finskin hevejä, kunhan ei tarvitse Aasiaan tai rapakon taa lähteä.
No mielummin Aasiaan tai New Yorkiin kun Ouluun tai Rovaniemelle. 

Tupe:
Kiitoksia Ilkka selvennyksestä!  En tiennytkään tuollaista, että Rovaniemellä ovat tehneet välilaskun. Ja toki itsekin menisin mielelläni New York:kiin, mutta sitten tulee vastaan tämä kaikista pienin murhe, eli raha 

Toivotaan, että tänä vuonna lentäisivät noita kotimaankeikkoja isommilla koneilla, nimittäin itse varaan heti lipun...

---Tuomas---

Navigation

Up one level

Next page