Ignore-toiminto

<< < (3/16) > >>

petikko:

Ei kyse ole häiritsevästä keskustelusta vaan sellaisita tyypeistä joiden kanssa en olisi forumin ulkopuollellakaan missään tekemisissä, joten miksi sitten täällä olisin tai lukisin heidän juttujaan. Sama varmaan pätee monen mielestä myös minuun joten kaikkien etu olisi.

No sitten vaan et postaa tänne. Tosin silloin on se vaara että ne eivät paina ignorea työantajasi kohdalle välttääkseen kohtaamisen ja saatatkin livenä niitä nähdä.

AD:
Niin kyllä tuokin kirjoittamisen lopettaminen tänne on käynyt mielessä useampaan kertaan. Monet liikkennelentäjä-kollegat ovatkin ihmetelleet että miksi viitsin mitään tänne kirjoittaa, ja useasti ihmettelen sitä itsekkin. Mieluuten vain blokkaisin sinut ja kaltaisesi pois näkyvistä. Mielenkiintoista että PPRuNella on tullut kirjoitettua vuodesta 1997 ja tämä blokkaaminen ei ole kertaakaan ollut tarpeen saatikka tullut mieleen.

Lukittu ohjaamon ovi on loistava ignore-toiminto. Joten ei huolta, minulle on nääs ihan sama ketä siellä putkessa kulkee.

pailakka:
Jos estät foorumin reilusta 4500 käyttäjästä ne, joiden kanssa et ole internetin ulkopuolella missään tekemisessä (ts. et ole koskaan tavannutkaan) niin muuttuu kyllä aika hiljaiseksi ja herää kysymys, että eikö niiden jäljelle jääneidenkin kanssa voi keskustella sitten internetin ulkopuolella?

Foorumilla on kätevä ja erittäin tehokas ignore-toiminto, itse asiassa se on integroitu jokaiseen selaimeen. Sitä kutsutaan osoiteriviksi, siihen saa kirjoittaa tai jättää kirjoittamatta mitä ikinä haluaa

arttula:
Ymmärrän hyvin Jannen kannan. Minustakin olisi tuollainen Ignore -toiminto ihan hyvä ajatus. Muutamien idioottien kommentointia on joskus raskasta lukea, ja tulee huonolle tuulelle. Silti täällä on paljon asiaa, ja hyviä tyyppejä, joiden kanssa on ihan mukava kommentoida.

kille:

Foorumilla on kätevä ja erittäin tehokas ignore-toiminto, itse asiassa se on integroitu jokaiseen selaimeen. Sitä kutsutaan osoiteriviksi, siihen saa kirjoittaa tai jättää kirjoittamatta mitä ikinä haluaa

Tuo jonninjoutava argumentti on jo niin nähty. Täällä on paljon fiksua ja mielenkiintoistakin asiaa, miksi ne pitäisi jättä lukematta muutamien pöljien takia?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page