F1

<< < (2/370) > >>

Mckeke83:

Kyllä on tylsiä nämä kisat nykyään, kun Räikkönen on niin ylivoimainen

No eipä nuita kisoja ole pariin vuoteen jaksanut kattoa. Sen sijaan tänä vuonna on tullut katottua DTM-sarjaa jokunen kisa. Häkkinen rocks!

finnpilot86:

Ihan varmasti aletaan taas hehkuttaa formulan puolesta, kun suomalainen pärjää. Mutta heti kun tulee synkkiä kausia, niin formulat on ihan tylsää paskaa ja kimi ajaa räkä poskella. Hyvä, että menestystä vihdoinkin alkoi tulemaan, jossain vaiheessa asioiden on pakko kääntyä hyväksi.

Ei kyllä ainakaan mua jaksa F1:set kiinnostaa sitten pätkääkään. En ole kattonut sitten Mika Häkkisen Enkä kato. Toivotaan että Alonso korjaa potin tänä vuonna  

pilotti90:

Ei kyllä ainakaan mua jaksa F1:set kiinnostaa sitten pätkääkään. En ole kattonut sitten Mika Häkkisen Enkä kato. Toivotaan että Alonso korjaa potin tänä vuonna  

Joo sama täällä nyt on jo kaksi asiaa mitä en jaksanut katsoa Jääkiekko ja F1 mihin minä olen menossa

Lonkka:
Moi!

Vaikka ne saakin hyvää liksaa niin pannaapa tavallinen "tuning" ajamaan,noissa vehkeissä pitää olla jo fysiikkakin kohdillaan...

Harri

ssarre:

Joo sama täällä nyt on jo kaksi asiaa mitä en jaksanut katsoa Jääkiekko ja F1 mihin minä olen menossa

Minä ratkaisin ongelman kisojen viihdyttävyydestä sillä, että löin vetoa lopputuloksesta. Alkoi kiinnostamaan kisat....

Navigation

Up one level

Next page

Previous page