LQE
Henkka:
Minustakin on mukava nähdä Finskissä tämä teippaus ja mm. retropaintit, jota toivottiin pieni ikuisuus täälläkin.
Välillä vaan tuntuu että sitten kun jotain uutta tehdään ja nähdään, niin puoli foorumia valittaa kun se ei olekkaan sitä "mitä minä toivoin"!
Aaltonen:
No ei nuo One Wörldit nyt niin kamalat olleet, mitä WAPia lukiessa aloin pelätä. Eipä ole kaikki 5 A340:stä kaikki samanlaisia. Ainiin LQA:ssahan on pienemmät Finnair-tekstit kuin 3:ssa muussa ja nyt tämä LQE on erilainen.
jopu:
Tulin AY638:lla Tukholmasta seiskan maissa ja parkkeerasivat pikkubussin 902:lle.
Siinähän se oli LQE vieressä uusissa teipeissä...
Kyllähän se vähän pettymys on ei voi muuta sanoa. Ei noista kuvista niin hyvin näy mutta tuo oneworld tekstin sininen/lila (mikälie) ja Finskin sininen ei sovi yhteen sitten yhtään! Ainakaan mun värisokeaan silmään
Ehkä se jotenkin menis ilman tuota pientä Finnair logoa... mutta näin ei kyllä mun silmään sovi...
haukka:
Ompa hengetön esitys, vaisu kone, pliisut tarrat. Ei taida finnair itekkään oikeen ottaa koko konetta vakavasti, tulipa ostettua onneton himmeli kun ei ajoissa mitään muutakaan oltu älytty varata. Taisivat arvon johtajat karsia kustannuksia ja ostaa halvimmat mahdolliset tarrat ilman turhia suunnitteluita.
Kai
Aaltonen:
Ehkä olisi parempi, ettei Finnair enää tästä eteenpäin suunnittele edes mitään speciaalia näihin koneisiin. Täys plankot vaan, niin ei kukaan pääse sanomaan, että "miksette tehneet, olisitte tehneet, aivan kamala, hyi hemmetti...".... sen kerran kun Finnair jotain speciaalia vääntää, niin sekään ei kelpaa.
Varmaankin ainut hyvä on ollut Joulupukit ja Muumit, vai onko nekin jo ihan nähtyjä tylsiä booring juttuja?
Navigation