Ryanair till Arlanda i förmiddags
lingfors:
Lycka till, kom inte för sent...
LångTAFen för Skavsta:
ESKN 042210Z 050606 33005KT 5000 BR BKN006 PROB40 0609 0200 FG VV002 BECMG 0911 NSC
BECMG 1517 4000 BR BKN006 PROB40 1906 0300 FG VV002=
Ser inte bra ut det där... Kommer landa runt 1800z...
vigge:
Alla MAVIA och AVITRANS flyg gick också till Arlanda imorse, på grund av vädret!
Blev ett väldigt kaos i avgångshallen på BMA!
Snubbelibubben:
Alla MAVIA och AVITRANS flyg gick också till Arlanda imorse, på grund av vädret!
Blev ett väldigt kaos i avgångshallen på BMA!
Kan tänka det. I dag var det yttligare 2 Ryan kärror som gick till Arlanda. Det står ju ändå att alla flygningar avgår från Skavsta, så får dom flyga dom tomma till Skavsta resp. Bromma, eller dirigerar man om alla passagerarna?
/ Johan
lingfors:
Till alla er som oroat er (yeah riiight ) kan jag meddela att min flight landade säkert, om än en smula hårt, på ett dimmigt Skavsta.
Jakob:
Kan tänka det. I dag var det yttligare 2 Ryan kärror som gick till Arlanda. Det står ju ändå att alla flygningar avgår från Skavsta, så får dom flyga dom tomma till Skavsta resp. Bromma, eller dirigerar man om alla passagerarna?
/ Johan
Satt på 56an från London. Holdade i ca 10 minuter över Skavsta i hopp om bättre väder, och efter ett misslyckat landningsförsök med en go-around blev planet divertat till Arlanda. Vi passagerare fick åka buss till Skavsta eller Stockholm city, och enligt flygvärdinnan som jag pratade med skulle kärran flyga tom ner till Skavsta lite senare. Detta verkar också stämma efter som jag precis såg på ACARSen att planet (EI-DLK) har startat som en försenad FR1167 till Birmingham från Skavsta.
Navigation